شرایط پیچیده خط دفاع و هافبک استقلال؛ ریگی و دوندگی بی امان!

شرایط پیچیده خط دفاع و هافبک استقلال؛ ریگی و دوندگی بی امان!

خبرگزاری فوتبالی- مصدومیت در این فصل به کابوس استقلالی ها تبدیل شده و در آستانه بازی های بزرگ این ماجرا بیشتر احساس می شود.

به گزارش فوتبالی، استقلال در لیگ نوزدهم آمار عجیبی در تعداد بازیکن مصدوم دارد. مرتضی تبریزی، داریوش شجاعیان، محسن کریمی و رضا آذری بازیکنانی هستند که به سخت ترین شکل ممکن مصدوم شدند و رباط صلیبی پاره کردند.

اما این مصدومیت بازیکن های استقلال فقط به پارگی رباط صلیبی ختم نمی شود وکشیدگی همسترینگ دیگر مصدومیتی است که استقلالی ها را آسی کرده است.

استقلال در آستانه دربی و یک بازی حساس دیگر بازهم بازیکنان مصدوم زیادی دارد. سیاوش یزدانی، روزبه چشمی بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت شرایط بازی ندارند. علی کریمی هم به دلیل مصدومیت بازی آخر استقلال را از دست داد و شنیده می شود به بازی فردا می رسد اما چند روز بدون تمرین بوده است. محمد دانشگر هم که در بازی با پیکان مصدوم شده بود و توسط مجیدی از تیم کنار گذاشته شده بود روز گذشته بخشیده شد اما به نظر می رسد همچنان از مصدومیت رنج می برد.

با این تفاسیر استقلال در بازی فردا شب شرایط پیچیده ای در خط هافبک و دفاع دارد. کریمی که ستاره استقلال در بازی های اخیر بوده است تازه از مصدومیت برگشته؛ خط دفاعی استقلال هم بدون دانشگر، یزدانی و چشمی شاید هماهنگی و انسجام لازم را نداشته باشد.

اگر کریمی به بازی فردا نرسد یا از ابتدا در زمین حضور نداشته باشد مسعود ریگی باید با دوندگی بی امان جای خالی کریمی را پر کند و در نبود مدافعان میانی استقلال به خط دفاعی کمک کند.

9697