پیرلو رسما اعلام کرد که مهاجم آرژانتینی جایی در تیمش ندارد

پیرلو رسما اعلام کرد که مهاجم آرژانتینی جایی در تیمش ندارد

خبرگزاری فوتبالی - در این تابستان گمانه‌زنی های بسیاری پیرامون جدایی گونزالو هیگواین از یوونتوس مطرح شده است و اکنون آندره آ پیرلو در اولین کنفرانس مطبوعاتی‌اش در قامت سرمربی یوونتوس تایید کرده که این مهاجم آرژانتینی جایی در برنامه‌هایش ندارد و باید بزودی این باشگاه را ترک کند.

به گزارش فوتبالی، ایگواین از سال 2016 در خدمت یوونتوس بوده است. او در دوران حضورش در یووه 3 اسکوتو و 2 کوپا ایتالیا را بالای سر برد. اکنون به نظر می‌رسد که دوران حضور او در یووه به پایان رسیده و او باید به فکر باشگاهی جدید برای خودش باشد. پیرلو ضمن تمجید از این مهاجم 32 ساله گفت که دوران حضور او در یوونتوس به پایان رسیده است.

پیرلو درباره‌ی شرایط هیگواین و خدیرا گفت:" من با ایگواین صحبت کردم. او بازیکنی است که من خیلی او را تحسین می کنم، یک دوره مهم را در اینجا گذراند و بازیکن خوبی بود. اما ما تصمیم گرفتیم که مسیرهایمان را از هم جدا کنیم. او بازیکن خوبی بود ، اما دوره‌ها به پایان می رسند. او کنار گذاشته شد، ما به طور جدی صحبت کردیم و با هم این تصمیم را گرفتیم. در مورد سامی خدیرا ، او دچار مصدومیت شده است. باید وقتی که شرایط او بهتر شد در مورد او تصمیم بگیریم."

1470