شایعه در شهر؛ توافق ابتدایی سپاهان با یحیی گل‌محمدی!

شایعه در شهر؛ توافق ابتدایی سپاهان با یحیی گل‌محمدی!

خبرگزاری فوتبالی- خبرگزاری ایلنا ادعای بسیار قابل توجهی را درباره سرمربی آینده سپاهان منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، یک روز بعد از آنکه سایت ورزش سه مدعی شد در بین گزینه‌های مدیران سپاهان، نام یک گزینه لیگ برتری خاص دیده می‌شود، خبرگزاری ایلنا از توافق ابتدایی سپاهان با یحیی گل‌محمدی! خبر داده است.

به نوشته این سایت، گل محمدی که در نیم فصل جانشین گابریل کالدرون شده بود، طی این مدت با مدیریت تیم به مشکل برخورده و پیش از این نیز اعلام کرده بود با تداوم وضعیت کنونی استعفا خواهد داد. اما اکنون شرایط مالی فوق العاده‌ای که سپاهان پیش پای سرمربی پرسپولیس قرار داده، او را ترغیب کرده به این پیشنهاد فکر کند و گفته می‌شود توافق ابتدایی نیز صورت گرفته است.

این خبر در شرایطی منتشر شده که سپاهان امروز دانیال اسماعیلی‌فر بازیکن مورد علاقه یحیی را جذب کرد تا بعضی‌ها به توافق احتمالی اصفهانی‌ها با یحیی را جدی بگیرند منتهی باشگاه پرسپولیس این خبر را رد کرده است.

علیرضا اشرف سخنگوی پرسپولیس درباره شایعه پیشنهاد سپاهان به یحیی گل‌محمدی برای هدایت این تیم در فصل آینده لیگ برتر اظهار داشت: هیچ پیشنهادی برای یحیی گل‌محمدی به باشگاه پرسپولیس ارائه نشده و وی فصل آینده هم با ما قرارداد دارد و در پرسپولیس می‌ماند.

1984