میلان ۳ بازیکن رئال مادرید را می‌خواهد

میلان ۳ بازیکن رئال مادرید را می‌خواهد

خبرگزاری فوتبالی – باشگاه میلان در صدد است تا سه بازیکن تیم رئال مادرید به نام‌های لوکا یوویچ، براهیم دیاز و اسکار رودریگز را به چنگ آورد.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های اروپایی کم کم خریدهای خود در فصل نقل و انتقالات را آغاز می‌کنند و باشگاه میلان هم که چند وقت اخیر درگیر تمدید قرارداد ابراهیموویچ بوده طبق اعلام ال موندو می‌خواهد ۳ بازیکن رئال مادرید که شرایط خوبی در پایتخت اسپانیا ندارند را خریداری کند.

پس از آن‌ که آخرین خرید میلان از رئال مادرید، یعنی تئو هرناندز نمایش موفقی در ترکیب روسونری داشت، میلانی ها باز هم می‌خواهند به سراغ بازیکنان رئال بروند و طبق اعلام ال موندو دیپورتیوو لوکا یوویچ، براهیم دیاز و اسکار رودریگز می‌توانند به صورت یک پکیج و با مبلغ ۷۰ میلیون یورو به میلان بپیوندند.

این سه بازیکن که شرایط خوبی در تیم رئال ندارند و برای کسب جایگاهشان در تیم اصلی می‌جنگند هر سه احتمالا جدا خواهند شد. ال موندو گفته لوکا یوویچ که خرید ناموفق رئالی‌ها از اینتراخت بوده ۴۰ میلیون از این پکیج را به خود اختصاص می‌دهد، رودریگز که فصل گذشته را در لگانس گذراند ۲۰ میلیون می‌گیرد و براهیم دیاز که هدف اصلی تیم ختافه است هم  ۱۰ میلیون یورو از پکیج را به خود اختصاص می‌دهد.

1101