شاگرد سابق کومان: او هم فوتبال زیبا می‌خواهد و هم برد

شاگرد سابق کومان: او هم فوتبال زیبا می‌خواهد و هم برد

خبرگزاری فوتبالی – ماکای که تجربه بازی زیر نظر کومان در فاینورد را دارد اعلام کرده این مربی همیشه آرزوش پیوستن به بارسلونا بوده است.

به گزارش فوتبالی، پس از شکست سنگین بارسلونا مقابل بایرن مونیخ که به اخراج ستین و حضور کومان در بارسلونا منتهی شد،‌ بسیاری از کسانی که تجربه همکاری با کومان را داشته‌اند درباره موقعیت شغلی او به اظهارنظر پرداختند و نظرشان را درباره حور این مربی هلندی اعلام کردند.

روی ماکای، گلزن هلندی سابق دنیای فوتبال که در زمان دستیاری کومان در تیم ملی هلند، زیر نظر او بازی کرده و بعدها هم بازیکن او در تیم فاینورد بوده باور دارد رونالد کومان دوست دارد فوتبالی زیبا را به نمایش بگذارد و برنده شود.

روی ماکای در جدیدترین گفت و گوی خود با رادیو مارکا گفته: رویای کومان همیشه این بوده که سرمربی تیم بارسلونا شود. این که باشگاهی مانند بارسلونا به او و استخدامش فکر کرده اصلا من را شگفت زده نمی‌کند زیرا او واقعا مربی خوبی است.

ماکای در ادامه گفته: خواهیم دید که او چه سبک بازی را به تیم بارسلونا تزریق می‌کند. او مربی است که می‌خواهد فوتبالی زیبا را به نمایش بگذارد اما می‌خواهد برنده شود.

مهاجم سابق تیم ملی هلند در پایان درباره مشکلات بارسلونا گفت: تصور می‌کنم بارسلونا به بازیکنان جوان نیاز دارد.

1101