ابراهیمی: کسی کم‌کاری کرده باشد، به مردم جم خیانت کرده است

ابراهیمی: کسی کم‌کاری کرده باشد، به مردم جم خیانت کرده است

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت که بازیکنان و سرپرست این تیم از جیب خودشان برای پارس جنوبی خرج می‌کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمد ابراهیمی درباره اظهارات اکبر پورموسوی مبنی بر تماس تعدادی از مربیان تیم‌های پایین‌نشین جدول با بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت: اگر بابت چنین موضوعی اطمینان وجود دارد، باید نام این بازیکنان اعلام شود. چون اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد به باشگاه، بازیکنان، خانواده آنها و هواداران پارس بی‌احترامی شده است. در این دوره و زمانه اتفاقات بسیاری می‌افتد، اما تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده بود و خودم نیز در چنین شرایطی قرار نگرفته‌ام.

وی با ابراز امیدواری به اینکه باشگاه پارس جنوبی و پورموسوی، موضوع را دنبال کنند تا مشخص شود کدام بازیکن کم‌کاری کرده است، تصریح کرد: چنین موضوعی، کارنامه‌ای ضعیف برای ما بازیکنان است و اگر کسی کم‌کاری کرده باشد، به شهر و مردم جم خیانت کرده است. پورموسوی گفته این بازیکنان و مربی تیم دیگر، مدیر برنامه یکسانی دارند که در این شرایط مشخص می‌شود چه بازیکنانی بوده‌اند.

مهاجم باتجربه پارس جنوبی جم درخصوص فصل گذشته لیگ برتر فوتبال و سقوط این تیم به لیگ دسته اول گفت: ابتدای فصل به خاطر رفاقت با فراز کمالوند و بهرام رضاییان وارد تیم شدم. صحبت کردن از مشکلات پارس جنوبی به کلیشه تبدیل شده و همه می‌دانند باشگاه با چه مشکلاتی مواجه بود. تیم حمایت نمی‌شد و به حال خود رها شده بود. سرپرست و بازیکنان برای تیم خرج می‌کردند و پول آب معدنی و بلیت هم نبود.

ابراهیمی با بیان اینکه بازیکنان حدود هشت ماه پول نگرفته بودند و شرایط با رفتن رضاییان مدیریت نشد گفت: پس از جدایی کمالوند، افاضلی آمد و پس از او پورموسوی به خاطر رفاقت با رضاییان و اینکه بچه جنوب کشور بود، وارد پارس جنوبی شد. این مربیان به دلیل پابرجا بودن مشکلات تغییر می‌کردند. پورموسوی یک مربی دلسوز بود که می‌خواست به تیم کمک کند و نمی‌توانیم او را مقصر سقوط به لیگ دسته اول بدانیم.

وی با بیان این موضوع که مدیران باشگاه پارس جنوبی، تیم را به حال خود رها کرده بودند و پاسخگو نبودند، خاطرنشان کرد: مدیران این اواخر به سمت تیم آمدند که دیگر فایده‌ای نداشت. ما هم خیلی تلاش کردیم و سقوط تیم تا هفته آخر قطعی نشده بود. متأسفانه به مدیرعامل باشگاه کمک نمی‌کردند و در بازی‌های آخر نمی‌شد تیم را جمع کرد. بازیکنان از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل شده بودند.

مهاجم پارس جنوبی جم در پاسخ به این پرسش که آیا به حضور در دنیای بازیگری ادامه می‌دهد یا به مربیگری روی می‌آورد، اظهار داشت: قراردادم با پارس جنوبی تمام شده، اما باید ببینم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. در تهران تمرین می‌کردیم و برای بازی به جم می‌رفتیم. همیشه در اردو بودیم و شرایط خوبی نداشتیم. حضور در شهرستان مرا آزار می‌داد و پس از مشورت با خانواده‌ام درباره آینده تصمیم می‌گیرم. من هنوز آمادگی لازم را دارم و اگر شرایط خوبی فراهم شود، به بازی کردن ادامه می‌دهم. هنوز تصمیمی برای مربیگری نگرفته‌ام. 

7413