خبرنگار ایتالیایی: زلاتان می‌خواهد گران‌ترین بازیکن میلان باشد

خبرنگار ایتالیایی: زلاتان می‌خواهد گران‌ترین بازیکن میلان باشد

خبرگزاری فوتبالی – یک خبرنگار ایتالیایی ادعا کرده مذاکرات زلاتان با میلان خوب پیش می‌رود اما مهم‌ترین مسئله در شرایط فعلی دستمزد زلاتان است.

به گزارش فوتبالی، پائولو مالدینی، مدیر فنی تیم میلان، روز دوشنبه اعلام کرده درباره احتمال امضای قرارداد با زلاتان ابراهیموویچ خوش بینی وجود دارد اما به نظر نمی‌رسد این بازیکن به زودی قراردادش با روسونری را تمدید کند. قرار بوده روز گذشته، اعضای تیم میلان در تست‌های مربوط به بیماری کرونا شرکت کنند تا به تمرینات برگردند اما زلاتان که هنوز توافقی با مسئولان باشگاه نداشته، اصلا در شهر میلان حضور پیدا نکرده تا تست‌ها را پشت سر بگذارد.

در همین زمینه لوکا مارکتی، خبرنگار سایت MilanNews گفته: مذاکرات خوب پیش رفته زیرا زلاتان می‌خواهد در میلان بماند و باشگاه هم به ادامه حضور او علاقه دارد. زلاتان یکی از مهم‌ترین بازیکنان میلان است که این مسئله روی قیمت او تاثیر گذاشته است. زلاتان می‌داند ادامه حضورش در میلان یک فرصت عالی است و حقوقی که میلان به زلاتان می‌دهد در هیچ باشگاه دیگری به او پیشنهاد نمی‌شود اما او با توجه به مسائل اقتصادی و همچنین ساخته شدن مجسمه‌اش می‌خواهند گران‌ترین بازیکن میلان باشد.

گفتنی است پیشنهاد زلاتان ۷ میلیون یورو بوده اما میلان می‌خواهد تمدید قرارداد با دستمزدی ۶ میلیون یورویی انجام شود.

1101