پیام روحیه بخش همسر ایکاردی پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان

پیام روحیه بخش همسر ایکاردی پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان

خبرگزاری فوتبالی - بایرن مونیخ در لیسبون توانست قهرمان اروپا در فصل 20-2019 شود.  این بازی در ورزشگاه دالوز در کشور پرتغال برگزار شد که پی اس جی در اولین فینال تاریخ خود با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. بازیکنان تیم فرانسوی در حالی استادیوم را ترک کردند که همه تلاش خود را داشتند تا این ناکامی را فراموش کنند.

به گزارش فوتبالی، واندا نارا همسر و وکیل مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی پاریسن ژرمن نیز در پیامی اینستاگرامی سعی کرد که  روحیه تیم فرانسوی را بالا ببرد. ایکاردی در کل بازی با بایرن مونیخ روی نیمکت نشست و توخل به او فرصت بازی نداد هر چند که واندا او را در سفر به لیسبون همراهی می کرد. البته همسر مائورو به علت پروتکل های بهداشتی حق حضور در ورزشگاه را نداشت و بازی را از هتل تماشا کرد. به هر صورت با وجود این نتیجه ناامیدکننده، واندا در پیامی روحیه بخش نوشت:"خوشحالم که بخشی از خانواده بزرگ پاریسن ژرمن در این سال فراموش نشدنی بودیم. این تیم سه جام برد و تاریخ سازی کرد و این بچه ها لیاقت زیادی دارند. جنگیدن برای چیزی که استحقاقش را داری، بخشی از فوتبال و زندگی است."

واندا برای توصیف این تصویر از تصویر پنج فرزند خودش و مائورو با پیراهن پی اس جی استفاده کرده است. این پست اینستاگرامی به شدت مورد توجه قرار گرفته است و خیلی از هواداران پی اس جی از واندا به خاطر این پیام روحیه بخش تشکر کرده اند.

4125