ستاره سابق پرتغال: کریستیانو هنوز هم بهترین است؛ پیرلو به زیدان شباهت دارد

ستاره سابق پرتغال: کریستیانو هنوز هم بهترین است؛ پیرلو به زیدان شباهت دارد

خبرگزاری فوتبالی - رونالدو پس از کسب چهار عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در پنج سال تصمیم به ترک رئال مادرید در سال 2018 گرفت و به عنوان بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید راهی یوونتوس شد. نونو گومژ، ستاره سابق پرتغال، در مورد دوران حضور رونالدو در سری آ صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در دو فصل حضورش در جمع بیانکونری‌ها موفق به فتح سری آ شده اما در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بوده است. نونو گومژ در پاسخ به این سؤال كه آیا رونالدو از زمان انتقالش به ایتالیا موفقیتی داشته است یا نه، گفت:" من می گویم بله ، زیرا آنها دو بار در لیگ ایتالیا قهرمان شده‌اند. اگرچه كه این برای یوونتوس كافی نیست. به طور شخصی برای کریستیانو رونالدو ، بعد از یک تغییر بزرگ ، برخی گمان می‌کردند که او ممکن است خارج از رئال خوب عمل نکند ، اما او آمار با خود را ثابت کرد و در این دو فصل در یوونتوس بسیار خوب بود. او در همه بازی‌ها شرکت می‌کند و با این سنش در چنین سطح بالایی، بهترین است."

گومژ در مورد انتصاب آندره آ پیرلو به عنوان سرمربی یوونتوس گفت:" همه مربیان باید از جایی شروع کنند، نه؟ این یک فرصت بزرگ برای اوست ، یک چالش بزرگ در اولین تجربه به عنوان سرمربی. او حمایت بازیکنان ، باشگاه و هواداران را خواهد داشت ، بنابراین باید همه چیز را به عنوان سرمربی در دست بگیرد. البته او یک بازیکن شگفت انگیز بود. باور کنید که مربی بسیار خوبی خواهد شد."

بازیکن سابق تیم ملی پرتغال درباره‌ی مقایسه‌ی پیرلو با زیدان گفت:" شما می توانید او را با زیدان مقایسه کنید چرا که آنها در دوران بازیگری هم پست بودند. جالب است که بسیاری از بازیکنانی که مربی می شوند، در میانه میدان بازی می‌کردند. شما پیرلو را می شناسید ، او وقتی بازی می کرد، استاد اصلی تیم بود و حتی می توانستید نحوه بازی کردن او را ببینید. همانطور که برای زیدان هم چنین بود و در پایان دوران حرفه ای خود مربی شد. به نظرم بازیکنان به او کمک می کنند تا به آنچه می خواهد برسد."

1470