پدیده 15 ساله سانتوس: سبک بارسلونا را دوست دارم

پدیده 15 ساله سانتوس: سبک بارسلونا را دوست دارم

خبرگزاری فوتبالی - آنخلو بورخس پدیده 15 ساله سانتوس است که با درخشش در پست وینگر نامش را سر زبان ها انداخته است و تیم برزیلی می خواهد قرارداد بهتری با او امضا کند.

به گزارش فوتبالی، آنخلو در مورد معرفی خودش گفت :" مهاجمی هستم که در جناحین بازی می کنم و می توانم در هر دو سمت باشم. بسیار سریع و تکنیکی هستم و در حرکات تک به تک بهترین نمایش خود را دارم. پاس های خوبی می دهم و می توانم پاس گل بدهم. رونالدینیو، پله، مسی و رونالدوی برزیلی اسطوره هایم هستند اما به طور خاص می توانم به نیمار به عنوان الگویم اشاره کنم."

وی در این باره که در سالهای اخیر نیمار و رودریگو گوئس شاخص ترین پدیده های آکادمی سانتوس بوده اند هم صحبت کرد:" آنها سطح خیلی خوبی داشته اند. نیمار با انتقادهای زیادی مواجه می شود اما هرگز سبکش را عوض نمی کند و همیشه متواضع است. وقتی رودریگو در سانتوس بود با او صحبت کردم و به من توصیه کرد تا ثابت قدم باشم و بازی خودم را داشته باشم. البته هیچ تماسی با نیمار نداشتم."

آنخلو در مورد باشگاه محبوبش در اروپا هم صحبت کرد:"بارسلونا را خیلی دوست دارم و با سبک بازی این باشگاه همذات پنداری می کنم. بزرگترین رویای من این است که قهرمان جام جهانی، لیگ قهرمانان اروپا یا جامی با پیراهن سانتوس شوم. اهدافی هم برای ثبت رکوردهای شخصی دارم."

4125