واکنش یورگن کلوپ به قهرمانی بایرن مونیخ در چمپیونزلیگ

واکنش یورگن کلوپ به قهرمانی بایرن مونیخ در چمپیونزلیگ

خبرگزاری فوتبالی - بایرن مونیخ با پیروزی یک بر صفر مقابل پاریسن ژرمن موفق شد در لیگ قهرمانان اروپا به مقام قهرمانی برسد و جام را بالای سر ببرد. این ششمین قهرمانی باواریایی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا بود. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، معتقد است که این قهرمانی کمی با چاشنی شانس همراه بوده است.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ در این فصل هر سه جام معتبر را بالای سر برد تا پس از 7 سال مجددا سه‌گانه برده و تاریخ‌ساز شود. هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، تنها 8 ماه است که هدایت این تیم را بر عهده گرفته و در همین مدت کوتاه توانست با این تیم تاریخ‌ساز شود. قهرمانی زودهنگام بایرن مونیخ در بوندسلیگا به آن‌ها کمک کرد تا تمام تمرکزشان را روی لیگ قهرمانان اروپا بگذارند و در این امر موفق شدند.

یورگن کلوپ که به همراه لیورپول در فصل 2018/19 فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده بود، در گفتگو با ZDF در مورد هانس دیتر فلیک و عملکرد بایرن مونیخ گفت:" تاریخ‌سازی در هشت ماه دشوار است. بایرن مونیخ کمی خوش شانس بود که با وجود هرج و مرج و به هم ریختگیِ برنامه‌ی بازی‌ها ، توانست به بهترین وجه ممکن در لیگ قهرمانان اروپا عمل کند. در حال حاضر بایرن به طور قطع یکی از برترین تیم‌های جهان است. آنها از لحاظ روانی پخته هستند و در هر پست، بازیکنانی برتر در سنین مختلف دارند."

1470