رئیس سابق اینتر: مطمئنم که اینتر برای خرید مسی تلاش می‌کند

رئیس سابق اینتر: مطمئنم که اینتر برای خرید مسی تلاش می‌کند

خبرگزاری فوتبالی - ماسیمو موراتی، مدیر عامل سابق باشگاه اینتر، معتقد است که این باشگاه تمام تلاشش را برای جذب لیونل مسی انجام خواهد داد. او همچنین از عملکرد آنتونیو کونته در اینتر تمجید کرد.

به گزارش فوتبالی، پس از فصل بدی که بارسلونا پشت سر گذاشت، شایعات زیادی پیرامون جدایی لیونل مسی از بارسلونا در این تابستان مطرح شد. از اینتر به عنوان یکی از مقاصد احتمالی او نام برده می‌شود. موراتی، ریاست سابق باشگاه اینتر در گفتگو با روزنامه‌ی آ اس گفت:" من فقط می توانم تصور كنم كه برای جذب مسی تلاش کرده است. من آگهی Suning (اسپانسر چینی اینتر) را دیدم که از سایه‌ی مسی در کلیسای جامع دومو (کلیسایی در شهر میلان) استفاده می کرد و این باعث می شود فکر کنم که آنها حداقل یک بار برای این کار تلاش کرده اند. اگر نه ، به زودی این کار را آغاز خواهند کرد. این یک توافق ساده در سطح اقتصادی نیست. بزرگترین مانع این است که ابتدا باید فهمید که مسی چه می‌خواهد. باید درک کنیم که آیا او واقعاً قصد ترک بارسا را دارد یا خیر."

موراتی درباره‌ی عملکرد کونته در اینتر گفت:" اینتر با شرایط بسیار خوبی در فینال حضور یافت و تیم های قدرتمندی را شکست داد ، اما سویا در لیگ اروپا جایگاه محکمی دارد. این می‌تواند در فوتبال تفاوت ایجاد کند. پیروزی در لیگ اروپا به این دلیل مهم بود که این حس را به بازیکنان انتقال می داد که عضو باشگاهی برنده هستند و انگیزه‌ی آن‌ها تقویت می‌شد. در مورد كونته ، همه اینها بستگی به صحبت های او با رئیس باشگاه دارد ، اما هیچ كس نمی تواند توانایی های او را به عنوان مربی زیر سوال ببرد. او در این فصل نتایجی عالی گرفت و بسیار خوب عمل کرد."

1470