اکبرپور: خط حمله استقلال از پس خط دفاع پرسپولیس برمی‌آید

اکبرپور: خط حمله استقلال از پس خط دفاع پرسپولیس برمی‌آید

خبرگزاری فوتبالی- علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال معتقد است: خط حمله استقلال از پس خط دفاع پرسپولیس بر می آید.

به گزارش فوتبالی، اکبرپور در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص بازی حساس استقلال و پرسپولیس گفت: دربی همیشه حساسیت خودش را دارد. شرایط این بازی فرق می کند زیرا در جام حذفی است. این موضوع استرس دو تیم را زیاد می کند و کار برای بازیکنان سخت می شود.

او ادامه داد: استقلال در لیگ برتر قهرمان نشده و در جام حذفی به دنبال قهرمانی است. استقلال اگر قهرمان جام حذفی شود ثابت می کند در لیگ هم شایسته قهرمانی بوده است و مشکلات پیش آمده و حواشی، استقلال را از قهرمانی لیگ دور کرد.

وی در پاسخ به این سوال که برنده شدن در دربی مهمتر است یا قهرمانی گفت: قهرمانی در جام حذفی برای استقلال مهم است زیرا قهرمان لیگ نشده است اما باور کنید این دیدار به قدری حیثیتی است که هوادار پیروزی در دربی را از قهرمانی بهتر می داند.

اکبرپور در خصوص تقابل بهترین خط حمله لیگ و بهترین خط دفاع لیگ که در اختیار استقلال و پرسپولیس است افزود: استقلال بیشترین گل زده را دارد و پرسپولیس کمترین گل خورده را. شک ندارم خط حمله استقلال می تواند خط دفاع پرسپولیس را مغلوب کند. اگر علی کریمی به بازی برسد و در خط میانی بازی را کنترل کند، مهدی قایدی و شیخ دیاباته از پس مدافعان پرسپولیس بر می آیند.

پیشکسوت استقلال درباره سفر احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال به ایتالیا برای مذاکره و تخفیف گرفتن از آندره آ استراماچونی که حواشی زیادی را در پی داشته است گفت: وقتی تیم در مسیر موفقیت قرار می گیرد برخی می خواهند به آن تیم ضربه بزنند. طبق اعلام سعادتمند، هدف از این دیدار گرفتن تخفیف است تا شرایط بدتر نشود. فرهاد و بازیکنان نباید به این حواشی توجه کنند و تمرکز خودشان را در آستانه دربی از دست بدهند. مجیدی و استقلال با پیروزی در دربی و قهرمانی در جام حذفی توانایی هایشان را می توانند ثابت کنند. مجیدی اگر تیم استقلال را قهرمان جام حذفی کند هیچ مدیری نمی تواند او را برکنار کند.

9697