پیش بازی تراکتور-نفت مسجدسلیمان؛ رونمایی از اولین فینالیست جام حذفی

پیش بازی تراکتور-نفت مسجدسلیمان؛ رونمایی از اولین فینالیست جام حذفی

خبرگزاری فوتبالی- فردا شب تکلیف یکی از فینالیست‌های جام حذفی مشخص خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، در اولین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی، تراکتور میزبان نفت مسجدسلیمان است. تیمی که طی روزهای گذشته به خاطر اعتراض بازیکنانش به مشکلات مالی نتوانسته به خوبی تمرین کند و این موضوع یک امتیاز مثبت برای ساکت الهامی و شاگردانش محسوب می‌شود و باید دید آنها در اولین تقابلشان با یک تیم لیگ برتری در رقابتهای این فصل جام حذفی چه نتیجه‌ای کسب خواهند کرد.

دیدار حیاتی برای تراکتور: این بازی برای الهامی و تیمش اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که اگر تراکتور بتواند به فینال جام حذفی برسد، صرف نظر از نتیجه‌ای که در آن بازی رقم بخورد، می‌تواند حضورش در مرحله پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا را به خاطر چهارم شدن در لیگ برتر قطعی کند منتهی اگر شاگردان الهامی فینالیست نشوند، آنوقت باید امیدوار باشند که نفت مسجدسلیمان نتواند در دیدار فینال برنده شود تا آنها شانس آسیایی شدن را از دست ندهند.

مسیر رسیدن به نیمه نهایی: تراکتور ابتدا پاس همدان را 2 بر یک شکست داد. در مرحله بعدی با تیم دسته اولی نود ارومیه روبه رو شد که بعد از تساوی یک بر یک در ضربات پنالتی این تیم را شکست داد. سومین مسابقه تراکتور هم مقابل تیم مس کرمان بود که قرمزپوشان تبریزی 4 بر یک به پیروزی رسیدند.

نفت مسجدسلیمان ابتدا گل‌گهرسیرجان را یک بر صفر شکست داد، سپس شهرخودرو مشهد را هم با یک گل مغلوب کرد و در آخر هم تیم شاهین شهرداری بوشهر را 3 بر 2 برد.

محرومان: صادق صادقی بابا احمدی و احمد الجبوری از نفت مسجدسلیمان در بازی فردا غایب هستند.

سه شنبه ۴ شهریور

تراکتور– نفت مسجد سلیمان  ساعت 19.30

داور: بیژن حیدری

1984