حدود 9 میلیارد تومان در جیب نمایندگان ایران در لیگ قهرمان آسیا ماند

حدود 9 میلیارد تومان در جیب نمایندگان ایران در لیگ قهرمان آسیا ماند

خبرگزاری فوتبالی- چند روز پیش یک رسانه عربستانی اعلام کرد ای اف سی از وعده خود برای پرداخت هزینه های اسکان تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در قطر سرباز زده و نمی خواهد 100 هزار دلار هزینه اقامت تیم ها را پرداخت کند.

به گزارش فوتبالی، داتو ویندسور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز اعلام کرد: «کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام هزینه های اقامت را به تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت کرد خیال تیم ها از لحاظ راحت باشد.»

به این ترتیب ای اف سی خیال تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را راحت کرد تا در اوضاع آشفته مالی این روزهای فوتبال ایران هزینه ای سنگین را پرداخت نکنند.

البته تیمی همچون سپاهان که مشکل مالی ندارد یا تیمی همچون شهرخودرو که خصوصی اداره می شود بعید به نظر می رسد آنچنان مشکلی برای پرداخت 100 هزار دلار هزینه اقامت داشته باشند و به نوعی می شود استقلال و پرسپولیس را 2 تیم خوشانس در این میان دانست که برای پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی سابق شان با مشکلات بزرگی روبرو هستند.

با قیمت امروز دلار تا ساعت 16 امروز، 22400 تومان، می توان گفت با تصمیم ای اف سی حدود 9 میلیارد تومان در جیب تیم های ایرانی می ماند.

البته کسی حق غیر از مقامات رسمی و بازیکنان تیم ها، حق ورود به هتل را ندارند و به این ترتیب کار برای خبرنگاران و عکاسان و گزارشگران سخت می شود چرا که ای اف سی، فقط به آنها اجازه داده است که تماشاگر بازیها باشند. میسکدزون و کنفرانس مطبوعاتی و مدیاسنتر تعطیل است. این نکته در ایمیل ای اف سی به خبرنگاران و گزارشگران هم ذکر شده است. 

9697