طرح عجیب لباس دروازه‌بانی بریستول سیتی؛ زشت‌ترین لباس تاریخ؟

طرح عجیب لباس دروازه‌بانی بریستول سیتی؛ زشت‌ترین لباس تاریخ؟

خبرگزاری فوتبالی – طرح لباس دروازه‌بانی بریستول یکی از عجیب‌ترین طرح‌های لباس در دنیای فوتبال است.

به گزارش فوتبالی، تقریبا تمام البسه تیم‌های بزرگ اروپایی رونمایی شده و کمپانی های تولید لباس هم با طرح‌های زیبای خود برخی هواداران را شگفت زده‌ کرده‌اند. کمپانی هامل اما جور دیگری باعث سورپرایز علاقمندان شده است.

تیم بریستول سیتی روز گذشته از لباس اصلی و لباس دوم دروازه‌بان خود رونمایی کرد که این لباس طرحی عجیب داشت. این لباس توسط کمپانی هامل طراحی شده و در آن از رنگ‌هایی چون صورتی، فسفری، زرد و فیروزه‌ای استفاده شده است. در طراحی اصلی لباس هم  از اشکال هندسی ۶ ضلعی استفاده شده است.

سایت وان فوتبال این طرح را یکی از زشت ترین طرح‌های تاریخ انتخاب کرده و ترکیب رنگ‌ این لباس را به شدت مورد انتقاد قرار داده اما نظرات متفاوتی در فضای مجازی درباره این لباس ارائه شده است. برخی از هواداران از این طرح استقبال کرده‌اند و برخی دیگر هم این لباس را زشت خوانده‌اند.
نکته مهم درباره این طراحی این است که پیشتر پیتر اشمایکل هم از طرحی شبیه به این لباس استفاده می‌کرده و احتمالا کمپانی هامل از آن طرح الهام گرفته است.

گفتنی است تیم بریستول سیتی یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های دنیای فوتبال است که در سال ۱۸۹۴ تاسیس شده اما حالا در چمپیون شیپ (سطح دوم فوتبال انگلستان) بازی می‌کند.

1101