عابدینی: دوست دارم فوتبالم را در تبریز ادامه دهم

عابدینی: دوست دارم فوتبالم را در تبریز ادامه دهم

خبرگزاری فوتبالی- فردین عابدینی بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز تأکید کرد، این تیم در لیگی که گذشت می‌توانست جزو بالانشین‌های جدول باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، فردین عابدینی درباره عملکرد ماشین‌سازی در فصل گذشته گفت: در نیم‌فصل اول وضعیت خوبی داشتیم. ما استقلال را شکست دادیم و برابر پرسپولیس و سپاهان هم به تساوی رسیدیم، ولی در ادامه اتفاقاتی رخ داد که در نیم‌فصل دوم شرایط برای ما خوب پیش نرفت. پتانسیل تیم ما این بود که می‌توانستیم در جمع بالانشین‌ها باشیم، ولی متأسفانه کار به جایی رسید که این اواخر برای فرار از سقوط تلاش کردیم. باز هم خدا را شکر که در نهایت در لیگ برتر ماندیم تا سهمیه آذربایجان شرقی در لیگ برتر حفظ شود.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکردش در فصل گذشته راضی است، خاطر نشان کرد: در نیم‌فصل اول شرایط برای من خوب نبود و راضی نبودم. با اینکه خیلی تلاش کردم، ولی در حق من ناملایمتی‌هایی صورت گرفت. با این حال در نیم‌فصل دوم شرایط هفته به هفته برای من بهتر شد و خدا را شکر می‌کنم که در بازی با تراکتور و صنعت نفت هم موفق به گلزنی شدم.

عابدینی در مورد وضعیتش برای فصل آینده نیز اظهار داشت: قراردادم با ماشین‌سازی به اتمام رسیده، ولی واقعیت این است که دوست دارم در تیم‌های تبریزی بازی کنم، چون در شهر خودم راحت هستم. چند پیشنهاد دارم، ولی دوست دارم به شهر خودم خدمت کنم. البته باید ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت و اصلاً تمایلی برای ادامه همکاری وجود دارد یا خیر.

6641