کاندیدای ریاست بارسلونا: با کلوپ صحبت کرده‌ام، کومان نتیجه نگیرد او را می‌آورم!

کاندیدای ریاست بارسلونا: با کلوپ صحبت کرده‌ام، کومان نتیجه نگیرد او را می‌آورم!

خبرگزاری فوتبالی – یکی از کاندیداهای انتخاب باشگاه بارسلونا ادعا کرده اگر او به عنوان رئيس انتخاب شود و کومان بازدهی نداشته باشد، او به سراغ کلوپ خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، ژوردی فاره، نامزد انتخابات پیش روی باشگاه بارسلونا در گفت و گوی خود با روزنامه اسپورت ادعا کرده با یورگن کلوپ برای قبول هدایت بارسلونا صحبت کرده است.

باشگاه بارسلونا اخیرا درگیری حواشی زیادی در خصوص تعیین سرمربی این تیم بوده. پیش از اخراج ستین برخی می‌گفتند انتخابات باشگاه بارسلونا که قرار است در ماه مارچ (اسفندماه) برگزار شود احتمال دارد زودتر برگزار شود زیرا مدیریت بارسا در شرایط کنونی مقصر است و باید فکری به حال این پست کرد. در در همین زمینه بسیاری از نامزدهای انتخابات، اقدام به اظهارنظرهای جنجالی کردند تا شانس‌شان برای پیروزی افزایش یابد. ژوردی فاره، یکی از این نامزدها هم در گفت و گو با روزنامه اسپورت در خصوص برنامه‌هایش در صورت پیروزی در انتخابات گفته: اگر کومان در کار خودش خوب عمل کند و نتیجه بگیرد، او را در بارسلونا نگه خواهم داشت اما مشخصا ما هم برای کار، برنامه داریم و همین حالا هم با یورگن کلوپ برای سرمربیگری بارسلونا چندین بار مکالمه کرده‌ایم زیرا اعتقاد داریم بارسلونا به چنین مربیانی نیاز دارد.

گفتنی است ژوردی فاره، یک مهندس و تاجر کاتالونیایی است که در سال ۲۰۱۵ هم کاندیدای ریاست بارسا شده بود.

1101