نماینده اهواز: ورزشگاه ملاثانی تجهیز می‌شود

نماینده اهواز: ورزشگاه ملاثانی تجهیز می‌شود

خبرگزاری فوتبالی- عضو خوزستانی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با تمجید از عملکرد تیم فوتبال استقلال ملاثانی و صعود به لیگ یک کشور، گفت: فوتبال ملاثانی در مسیر خوب و جدیدی قرار گرفته است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، سید کریم حسینی با تمجید از عملکرد استقلال ملاثانی در پی صعود به لیگ یک فوتبال کشور و با اشاره به در نظر گرفتن پاداش برای اعضای این تیم، اظهارکرد: استقلال ملاثانی با دست خالی به این موفقیت رسید و فوتبال خوزستان نشان داد که سرشاز از پتانسیل و ظرفیت است. خوزستان باید بتواند از ظرفیت های خود بیش از این استفاده کند.

وی با بیان این که فوتبال ملاثانی در مسیر خوب و جدیدی قرار گرفته است، افزود: صعود این تیم به لیگ یک نشان داد که جوانان این تیم با غیرت شان اتفاق بزرگی را رقم زدند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: راه یابی استقلال ملاثانی به لیگ یک حاکی از این است که تیم های بی بضاعت با تکیه بر تماشاگر می توانند کارهای بزرگی انجام دهند. در این میان نیز تلاش و کمک برخی از اهالی فوتبال غیرقابل انکار است.

وی عنوان کرد: جوانان شایسته استقلال ملاثانی باید بدانند اول راه هستند و من نیز با تمام وجود در وزارت ورزش از حق استقلال ملاثانی دفاع می کنم تا این تیم آینده خوبی داشته باشد و در لیگ یک دچار مشکل نشود و با دغدغه کمتری در این رقابت ها شرکت کند. امکانات ورزشی شهرستان باوی باید ارتقا و استادیوم آن شرایط بهتری پیدا کند تا تیم از این نظر در لیگ یک مشکلی نداشته باشد. من نظارت دقیق بر حوزه ورزش خواهم داشت.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در پایان نیز گفت: مبلغی برای تجهیز ورزشگاه ملاثانی در نظر گرفته شد تا ورزشگاه طبق دستورالعمل های فدراسیون آماده شود و این تیم در لیگ یک بتواند در شهر خود میزبان حریفان باشد.

6641