مانوئل نویر و تمسخر پاریسن ژرمنی‌ها در اینستاگرام

مانوئل نویر و تمسخر پاریسن ژرمنی‌ها در اینستاگرام

خبرگزاری فوتبالی – دروازه‌بان تیم بایرن مونیخ در اینستاگرام به پاریسن ژرمنی‌ها طعنه زد تا هواداران مارسی از این حرکت خوشحال شوند.

به گزارش فوتبالی، مانوئل نویر در تک تک بازی‌های امسال بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان ستاره بود و با نمایش‌های بی‌نظیرش به بایرنی‌ها کمک کرد تا سه‌گانه بگیرند. او شب گذشته هم موقعیت‌های مهمی را مهار کرد و حتی در یک صحنه یک تک به تک را هم از نیمار گرفت.

پس از پایان بازی که با قهرمانی بایرنی‌ها توام شد، بسیاری از بازیکنان این تیم به شادی در فضای مجازی پرداختند و عکس‌های زیادی از جشن قهرمانی بایرن را به اشتراک گذاشتند. نویر هم از این قاعده مستثنی نبود اما او در اینستاگرام به کری خواندن برای پاریسن ژرمنی‌ها پرداخت و محل برگزاری جشن قهرمانی بایرن را ورزشگاه ولودروم شهر مارسی یعنی ورزشگاهی که رقیب اصلی پاریسن ژرمن، مارسی از آن استفاده می‌کند را انتخاب کرد.

مارسی تنها تیم فرانسوی است که توانسته در سال ۱۹۹۳ قهرمانی لیگ قهرمانان را بدست آورد و به همین دلیل هم شب گذشته تمام هواداران این تیم طرفدار بایرن بودند.

گفتنی است پس از پایان بازی تعداد بسیار زیادی از هواداران مارسی در سطح شهر به خوشحالی و شادی بابت عدم قهرمانی پاریسن ژرمن در لیگ قهرمانان پرداختند. حالا مارسی تنها فاتح فرانسوی لیگ قهرمانان است.

1101