واکنش پیانیچ به مثبت شدن تست کرونایش در اینستاگرام

واکنش پیانیچ به مثبت شدن تست کرونایش در اینستاگرام

خبرگزاری فوتبالی - میرالم پیانیچ، هافبک جدید بارسلونا که به تازگی از یوونتوس آمده، مشخص شد که مبتلا به کروناست. باشگاه بارسلونا به تازگی و برای اضافه کردن او به لیست تمرینات پیش فصل از او تست کرونا گرفت که نتیجه‌ی آن مثبت از آب درآمد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بارسلونا پیش از آغاز کار میرالم پیانیچ در بارسلونا از او تست گرفته و متوجه شده است که این بازیکن مبتلا به ویروس کروناست و این قضیه را رسما اعلام کرد. پیانیچ در حال حاضر 30 سال دارد و باید دید که چه جایگاهی در پروژه‌ی جدید بارسلونا، تحت هدایت رونالد کومان خواهد داشت. اکنون که تست کرونای او مثبت اعلام شده باید تا 15 روز در خانه مانده و خود را به طور کامل قرنطینه کند تا پس از آن مجددا از او تست کرونا گرفته شود و شرایطش برای اضافه شدن به تمرینات بارسا مشخص گردد.

پیانیچ در واکنش به این قضیه در اینستاگرام خود نوشت:" خوشبختانه ، من خوب و بدون علامت هستم. اما چیزی که آموختم این است که ما هرگز نباید هیچ چیزی را ساده بگیریم ، حتی آن چیزی که ما آن را طبیعی ترین عادتمان می دانیم. شرایطی که اکنون در آن زندگی می کنیم به ما می آموزد. بیایید به قوانین احترام بگذاریم و بدون اینکه ترس را به خودمان راه دهیم مراقب باشیم."

1470