رایولا: منچستریونایتد به هیچ پیشنهادی درباره‌ی پوگبا گوش نمی‌دهد

رایولا: منچستریونایتد به هیچ پیشنهادی درباره‌ی پوگبا گوش نمی‌دهد

خبرگزاری فوتبالی - حرف و حدیث ها پیرامون جدایی پل پوگبا از منچستریونایتد و پیوستنش به باشگاه‌های دیگر تبدیل به خبری عادی در هر تابستان شده است. اکنون مینو رایولا، ایجنت سرشناس پل پوگبا معتقد است که او در این تابستان از جمع شیاطین سرخ جدا نشده و منچستریونایتد هیچ پیشنهادی را درباره‌ی او نمی‌پذیرد.

به گزارش فوتبالی، پوگبا از سال 2016 در منچستریونایتد بوده است، او پس از 4 سال حضور در یوونتوس به الدترافورد بازگشت. پوگبا از زمان آمدنش به منچستریونایتد 157 بازی برای این تیم انجام داده و 32 گل به ثمر رسانده است. بزرگترین جامی که پوگبا در این مدت برده، لیگ اروپا بوده است. رایولا معتقد است که پوگبا همچنان در جمع شیاطین سرخ خواهد ماند و به پیشنهاداتی که برای او در این تابستان می‌آید، توجه نخواهد کرد. مینو رایولا گفت:" پوگبا یکی از بازیکنان اصلی منچستریونایتد است ، آنها یک پروژه مهم دارند و 100 درصد پوگبا نیز شامل آن می‌شود. منچستر یونایتد در تابستان امسال هیچ پیشنهادی را برای فروش پوگبا نخواهد پذیرفت."

رایولا درباره‌ی تمدید قرارداد پوگبا به جانلوکا دی مارزیو، خبرنگار اسکای اسپورت، گفت:" در این لحظه شما باید آرام بمانید و ببینید كه چگونه به نتیجه‌ی مطلوب می‌رسید. ما در مورد تمدید قرارداد با آرامش و بدون استرس برخورد خواهیم كرد و همچنان در مورد آن صحبت می‌کنیم."

1470