کلاهبرداری 30 میلیون یورویی از کونته در لندن

کلاهبرداری 30 میلیون یورویی از کونته در لندن

خبرگزاری فوتبالی - آنتونیو کونته سرمربی اینتر که شایعات زیادی در مورد جدا شدنش از تیم میلانی مطرح شده است، در زمانی که هدایت چلسی را در لندن به عهده داشت، مورد کلاهبرداری 30 میلیون یورویی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، روزنامه ایتالیایی "لاوریتا" گزارش داده است که "ماسیمو بوچیچیو" سرمایه گذاری ایتالیایی که در انگلیس سکونت دارد، سر کونته را کلاه گذاشته است. این شخص مربی ایتالیایی را مجاب کرده تا سرمایه گذاری قابل توجهی داشته باشد به این امید که سود خوبی نصیبش می شود. بوچیچیو برای این که سر کونته را کلاه بگذارد، اسنادی جعلی از شرکت هایی که در آن کار می کرد را به دست سرمربی فعلی اینتر رسانده است تا او را فریب بدهد.

بوچیچیو ثروتی بالغ بر 64 میلیون دلار در میامی، لندن و ایتالیا دارد. کونته و هشت فرد دیگر از این شخص به اتهام کلاهبرداری شکایت کرده اند و باید دید که حکم دادگاه انگلیس چه خواهد بود.

کونته با خاطره خوبی چلسی را ترک نکرد چرا که با وجود قهرمانی در جام حذفی از این تیم کنار گذاشته شد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این مربی فصل آینده نیز هدایت اینتر را به عهده خواهد داشت یا جای خود را به ماسیمیلیانو آلگری سرمربی اسبق یوونتوس خواهد داد.

4125