جمشیدی: اسماعیلی‌فر گفت گزینه اولم ذوب‌آهن است

جمشیدی: اسماعیلی‌فر گفت گزینه اولم ذوب‌آهن است

خبرگزاری فوتبالی- سرپرست باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: دانیال اسماعیلی‌فر با خود من صحبت کرد و گفت اولویتش ذوب‌آهن است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، احمد جمشیدی در خصوص جدایی لوکا بوناچیچ از ذوب‌آهن اظهار داشت: با تصمیم هیأت مدیره قرار شد بوناچیچ از تیم جدا شود. او امروز در دفتر باشگاه حضور پیدا کرد و با نهایت احترام خداحافظی کرد. به ما گفت که خاطره خوبی از ذوب‌آهن دارم و به تصمیم شما احترام می‌گذارم. از باشگاه و هیات مدیره خیلی راضی هستم و ناراحتم چون به آن چیزی که می‌خواستم نرسیدم. دوست داشتم با نتیجه بهتر در جدول از شما خداحافظی کنم. من هم از او که این چنین با شخصیت است و برای ذوب‌آهن زحمت کشید تشکر می‌کنم.

وی در خصوص این که آیا ممکن است مطالبات بوناچیچ درآینده برای فوتبال ایران دردسر شود، گفت: خیر، مطالبات او تا جایی که باید، پرداخت شده و مابقی آن هم با توافق خودش طبق برنامه ریزی پرداخت می‌شود.

جمشیدی در مورد انتخاب سرمربی جدید ذوب‌آهن تصریح کرد: با توجه به اتمام لیگ در حال برنامه ریزی هستیم و ان‌شاالله تا پایان هفته سرمربی جدید را معرفی کنیم. 5 نفر را مدنظر داریم و ان‌شاالله بعد از بررسی‌های لازم سرمربی تیم را انتخاب می‌کنیم.

وی در مورد اینکه مهدی تارتار، مجتبی حسینی و رحمان رضایی به عنوان گزینه‌های سرمربیگری مطرح هستند، عنوان کرد: نمی‌دانم این اسامی را چه کسی گفته، قرار نیست اسمی برده شود. در فضای مجازی اسامی دیگری هم مطرح شده‌اند. این سه گزینه‌ها را نه رد می‌کنم و نه تایید. سعی می‌کنیم طی همین دو روز به نتیجه برسیم و خیال هواداران را راحت کنیم.

سرپرست باشگاه ذوب‌آهن درخصوص وضعیت بازیکنان خارجی گفت: در حال بررسی شرایط آن‌ها هستیم. تا سرمربی مشخص نشود نمی‌توانیم تصمیم بگیریم که کدام بازیکن بماند و کدام بازیکن برود. برای حفظ بازیکنانی که قرارداد دارند مشکلی نداریم. آن‌هایی هم که قراردادشان تمام شده خودشان برای ماندن ابراز تمایل کردند. منتظریم سرمربی جدید بیاید و بر اساس نظر او قرارداد این بازیکنان را تمدید کنیم.

جمشیدی در مورد تعیین تکلیف دانیال اسماعیلی‌فر مشتریانی مانند سپاهان و پرسپولیس دارد، عنوان کرد: از نظر من گزینه ذوب‌آهن او جدی‌تر است. اسماعیلی‌فر یک نیم فصل دیگر با ما قرارداد دارد منتها در قرارداد او بحث‌های حقوقی مطرح است که نمی‌توان در حال حاضر روی آن‌ها بحث کرد اما بر اساس صحبتی که دانیال با خود من کرد گفت اولویت من ذوب‌آهن است. حالا اینکه چه اتفاقاتی در آینده بیفتد را من نمی‌دانم.

وی ادامه داد: به هر حال هر بازیکنی ممکن است در فصل نقل و انتقالات مشتریان زیادی داشته باشد و هر کسی آزاد است با بازیکنان صحبت کند اما دوست داریم او در ذوب‌آهن بماند. دو سه بار با او صحبت کردیم، پسر بااخلاقی است و حرف بیهوده نمی‌زند. قرار است با مدیر برنامه‌های او نیز طی دو سه روز آینده صحبت کنیم و انشاالله به نتیجه برسیم.

جمشیدی در مورد صحبت‌هایی که در خصوص تغییر و تحولات مدیریتی و همچنین تغییر پست مدیرعاملی در این باشگاه مطرح شده، گفت: فعلا من وظیفه سرپرستی باشگاه را برعهده دارم. تا موقعی هم که هستم کارم را انجام می‌دهم و به وظیفه خودم عمل می‌کنم. همه اعضای هیأت مدیره دست به دست هم داده‌اند تا این قطار در مسیر درست و رو به جلو حرکت کند. مهم نیست که من باشم یا فردی دیگر.

سرپرست باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا ازطرف کارخانه به او مهلتی داده شده، گفت: خیر، هیچ زمانی داده نشده اما تابع مقررات و در خدمت باشگاه هستم. هر ساعتی هم بگویند می‌روم و برای نفر جدید آرزوی موفقیت می‌کنم. مطمئنا تمام هم و غم خودم را برای سربلندی باشگاه می‌گذارم.

سرپرست باشگاه ذوب‌آهن اضافه کرد: ذوب‌آهن باشگاه بزرگی است و 52 سال قدمت دارد. امیدواریم انتخاب سرمربی ختم به خیر شود. قصد داریم سرمربی انتخاب کنیم که در حد نام باشگاه باشد تا فصل آینده دور از کش و قوس‌های این فصل عملکرد خوبی داشته باشیم و نتایج دلخواه و در شان باشگاه بگیریم.

7474