نگاهی به گزینه‌های بارسلونا برای پست دفاع چپ

نگاهی به گزینه‌های بارسلونا برای پست دفاع چپ

خبرگزاری فوتبالی - رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا، علاقه‌ای به جوردی آلبا نداشته و او را در لیست خروجی های بارسلونا قرار داده است. با جدایی احتمالی جوردی آلبا، بارسا به دنبال جذب یک مدافع چپ در این تابستان خواهد بود و به گفته‌ی رسانه‌ها سه گزینه‌‌ی اصلی برای آبی و اناری ها وجود خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شد که رونالد کومان علاقه‌ی ویژه‌ای به آنجلینیو، مدافع چپ اسپانیایی منچسترسیتی که به طور قرضی در لایپزیش توپ زده است، دارد. این بازیکن علاوه بر پست دفاع چپ، توانایی بازی در پست هافبک چپ را هم دارد و کومان علاقه‌ی ویژه‌ای به بازیکنان چند پسته دارد اما اکنون دو گزینه‌ی دیگر هم به گزینه‌های بارسلونا برای پست مدافع چپ اضافه شده است.

به گفته‌ی مارکا، بارسلونا در این تابستان به دنبال جذب نیکولاس تاگلیافیکو و خوزه لوئیس گایا برای پست مدافع چپ است. تاگلیافیکو که 27 سال دارد در ژانویه‌ی 2018 با قراردادی به ارزش 4 میلیون یورو به آژاکس پیوست. او در این تیم نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در فصل 2018/19 تجربه کرد و عملکرد خوبی داشت. این بازیکن در جام جهانی 2018 روسیه هم در ترکیب تیم ملی آرژانتین به میدان رفته بود.

گزینه‌ی دیگر یعنی خوزه لوئیس گایا، یکی از بازیکنان کلیدی تیم والنسیا است. او در این تیم رشد یافته و به جایگاه کنونی رسیده است. گایا مجموعا 227 بار برای والنسیا به میدان رفته است.

1470