اینتری‌ها دوست دارند امشب پاریسن ژرمن قهرمان شود!

اینتری‌ها دوست دارند امشب پاریسن ژرمن قهرمان شود!

خبرگزاری فوتبالی – باشگاه اینتر میلان به دلایلی اقتصادی امشب دوست دارد تا پاریسن ژرمن قهرمان لیگ قهرمانان شود.

به گزارش فوتبالی، امشب در ورزشگاه دالوژ پرتغال دو تیم بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن در چهارچوب فینال لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌روند. دو بازیکن سابق اینتر به نام پریشیچ و ایکاردی در ترکیب دو تیم حضور دارند اما اینتری‌ها بندی در قرارداد ایکاردی قرار داده‌اند که قهرمانی پاریسن ژرمن در اروپا برای آن‌ها نفع مالی داشته باشد.

ایکاردی فصل گذشته به طور قرضی با مبلغ ۱۳ میلیون پورو به پاریسن ژرمن پیوست و در ادامه پاریسن ژرمن ۵۰ میلیون یوروی دیگر به اینتری‌ها داد تا این قرارداد دائمی شود. حالا رسانه لاریپابلیکا اعلام کرده در قرارداد ایکاردی بندی وجود دارد که به موجب آن، پاریسی‌ها  در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان باید ۲ میلیون یوروی دیگر به اینتر بپردازند. به همین دلیل اینتر دوست دارد تا پاریسن ژرمن قهرمان شود و آن‌ها ۲ میلیون یورو به جیب بزنند.

لا ریپابلیکا اعلام کرده بند دیگری هم به ارزش ۷ میلیون یورو به عنوان در قرارداد وجود دارد که پرداخت آن کاملا به رضای مدیران و کادر فنی تیم پاریسی بستگی دارد.

پاریسن ژرمن امشب می‌تواند برای اولین بار در تاریخ قهرمان لیگ قهرمانان شود. آن‌ها در مراحل پیشین توانستند لایپزیش، آتالانتا و دورتموند را شکست دهد.

1101