رونمایی از مقصد احتمالی جواد نکونام؛ سپاهان

رونمایی از مقصد احتمالی جواد نکونام؛ سپاهان

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی موفق فولاد به احتمال زیاد، فصل آینده روی نیمکت تیمی به جز فولاد خواهد نشست.

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام فصل بسیار خوبی را با فولاد پشت سر گذاشت و توانست با این تیم سهیمه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد.

اگر چه مدیریت کارخانه فولاد و همچنین مدیرعامل این باشگاه امیدوار هستند که نکونام فصل آینده هم در اهواز بماند اما خبرگزاری فوتبالی از چند ماه قبل پیش‌بینی کرده بود که نکونام ممکن است در پایان فصل، از فولاد جدا شود.

در چنین شرایطی، پست اینستاگرامی جدید سرمربی فولاد هم باعث گمانه‌زنی‌های متعددی شده و عده‌ای عقیده دارند که پست نکونام به معنای خداحافظی او با تیم فعلی‌اش است.

درباره اینکه چرا نکونام علیرغم موفقیت در فولاد می‌خواهد از این تیم جدا شود، باید به دلایل مختلفی اشاره کرد. دلیل اول شرایط خاص زندگی در اهواز است که کار را برای افراد غیربومی سخت می‌کند و به همین دلیل نکونام هم تصمیم گرفته جایی کار کند که آب و هوایش برای او مشکل ساز نشود.

دلیل دوم، اما طرز تفکر خاص فوتبالدوستان اهوازی است. آنها روی بومی گرایی تاکید ویژه‌ای دارند اما نکونام عقیده دارد تیمش برای موفقیت، نباید فقط روی بازیکنان بومی سرمایه گذاری کند و به همین دلیل ترجیح می‌دهد در باشگاهی کار کند که نگاه متفاوتی نسبت به این مساله داشته باشد.

سپاهان یا تهران؟

مقصد بعدی نکونام تا حدود زیادی مشخص شده است. از سپاهان به عنوان تیم جدید سرمربی فولاد نام برده می‌شود. تیمی که از مدتها قبل به دنبال نکونام بود و حالا که نمی‌تواند از سرمربی خارجی استفاده کند، ترجیح داده مذاکره با نکو را به صورت جدی‌تر دنبال کند و گویا اتفاق خوبی که سخنگوی باشگاه سپاهان درباره‌اش حرف زده، همین ماجرای نکونام بوده است.

با اینکه سپاهان مثل فولاد در فصل آینده لیگ قهرمانان حضور ندارد اما شرایط آب و هوایی بهتر اصفهان به نسبت اهواز و نزدیک بودن نگاه مدیران این تیم به تفکر نکونام باعث شده که سرمربی فولاد، پیشنهاد باشگاه بزرگ اصفهانی را به صورت جدی بررسی کند. البته او از کار در تهران هم استقبال می‌کند به خصوص آنکه شایعه شده جدا از سایپا، پیکان هم نیم نگاهی به نکونام دارد.

نزدیکان نکونام البته معتقدند پیشنهاد سپاهان برای نکونام جذابتر است و باید دید او نهایتا چه تصمیمی درباره تیم بعدی‌اش خواهد گرفت.

1984