همه تغییرات ذوب‌آهن برای فصل جدید؛ از خداحافظی با بازنشسته‌ها تا سلام اصفهان به تارتار

همه تغییرات ذوب‌آهن برای فصل جدید؛ از خداحافظی با بازنشسته‌ها تا سلام اصفهان به تارتار

خبرگزاری فوتبالی- باشگاه ذوب‌آهن درحالی خود را آماده حضور در فصل جدید مسابقات می‌کند که با تغییرات زیادی در حوزه مدیریت و تیم فوتبالش همراه خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، باشگاه ذوب‌آهن اصفهان که فصل نوزدهم لیگ برتر را با ناکامی و قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول پشت سر گذاشته است برای فصل آینده دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد. 
مهمترین تغییر گاندوها روی نیمکت خواهد بود جایی که لوکا بوناچیچ همکاری‌اش به پایان رسیده است و یک مربی داخلی جایگزین او خواهد شد. در حالی که برای هدایت ذوب‌آهن از گزینه‌های مثل مهدی تارتار، مجتبی حسینی و رحمان رضایی یاد می‌شد اما تارتار گزینه نخست باشگاه به حساب می‌آید و نسبت به سایرین به ذوب‌آهن بیشتر نزدیک‌ شده است.

تارتار در فصل پیش در نفت مسجدسلیمان نتایج قابل قبولی در لیگ و جام حذفی گرفته است و حالا  روند نهایی شدن حضورش در اصفهان در حال انجام است. 

علاوه بر این ذوب‌آهن در بین نفرات تیمش نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد. مهدی خلیل بعد از اینکه قراردادش را برای فصل بعد هم تمدید کرده بود از این باشگاه جدا شده است. همچنین شنیده می‌شود دانیال اسماعیلی‌‌فرد و مهدی مهدی‌پور نیز که از جمع ذوبی‌ها جدا خواهند شد.  

دیگر تغییرات در باشگاه ذوب‌آهن در حوزه مدیریت رقم می‌خورد، جایی که احمشید جمشیدی به زودی جای خود را به مدیرعامل جدید خواهد داد. جمشیدی که پیش از این عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه به حساب می‌آمد بعد از جدایی جواد محمدی به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شد اما او فردی بازنشسته است و طبق قانون نمی‌تواند در باشگاه مسئولیت داشته باشد. 

همچنین تغییرات در هیئت مدیره هم ادامه خواهد داشت. بعد از جدایی اصغر برشان حالا شنیده می‌شود احمد جمشیدی و محمدعلی عباسی، دو بازنشسته دیگر هیئت مدیره جای‌شان را به افراد جدید خواهند داد. برای عضویت در هیئت مدیره از افرادی نام برده می‌شود که بومی اصفهان نیستند و قرار است خارج از این استان نفراتی به باشگاه اضافه شوند. 

6641