کری خوانی به سبک بازیگر طرفدار پرسپولیس

کری خوانی به سبک بازیگر طرفدار پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- بخشهای مهم گفتگوی خبرورزشی با بهرنگ علوی بازیگر طرفدار پرسپولیس را برایتان انتخاب کردیم. گفتگویی که حاوی مقادیر زیادی کری خوانی است!

  •  دوستان شبانه‌روزی تلاش می‌کردند با حرف‌های من‌درآوردی فوتبال را تعطیل کنند. آن‌ها اگر همین انرژی را روی تیمشان و مسائل فنی می‌گذاشتند بهتر نتیجه می‌گرفتند. می‌خواهم بگویم دیگر دوران این رجزخوانی‌های نخ‌نما شده به پایان رسیده و چیزی که در تاریخ می‌ماند پوکر قهرمانی پرسپولیس است. راستی نمی‌دانم چرا از وقتی قهرمانی ما قطعی شده کسی دیگر کرونا نمی‌گیرد؟
  • استقلالی‌ها درست می‌گویند ما چند سال است که بر فوتبال ایران حکومت می‌کنیم. البته می‌دانم منظور آن‌ها چیست و باید بگویم از قدیم و قبل از انقلاب مشخص است کدام تیم حکومتی و وابسته بوده است. آن‌ها آن‌قدر حکومتی بودند که فیلم ٦ تایی شدنشان را نابود کردند.
  • دوستان استقلالی‌ام دیگر کری نمی‌خوانند وقتی تیمشان نتیجه نمی‌گیرد دلسرد می‌شوند و کل‌کل نمی‌کنند. فقط امیر جعفری هر اتفاقی می‌افتد، چون چیزی برای گفتن ندارد می‌گوید ما دو تا ستاره داریم. من هم در جواب می‌گویم آخرین باری که استقلال قهرمان آسیا شد تلویزیون‌ها هنوز سیاه و سفید بود و البته کبریت توکلی هم ١٣ تا ستاره دارد ولی آن‌ها ادعایی ندارند.


    1984