آزمون: باید پول ویلموتس را تا سنت آخر بدهند/ چرا حقوق اسکوچیچ را نمی دهند؟

آزمون: باید پول ویلموتس را تا سنت آخر بدهند/ چرا حقوق اسکوچیچ را نمی دهند؟

خبرگزاری فوتبالی- سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه زنیت روسیه با روزنامه ایران ورزشی گفتگو کرده است.

به گزارش فوتبالی، آزمون که تجربه همکاری با کارلوس کی روش سرمربی اسبق و مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی ایران را دارد، اعتقاد دارد تیم ملی ایران اگر با دراگان اسکوچیچ به مصاف تیم ملی بحرین و عراق می رفت نتیجه بهتری نسبت به ویلموتس می گرفت. 

سردار در این باره می گوید: «خدا شاهد است اگر یک مربی خوب داشتیم، جلوی عراق و بحرین نمی‌باختیم. ما هیچ برنامه‌ای در این دو بازی نداشتیم و این هزینه برای ویلموتس، ظلم به بازیکن، کشور، هوادار و فوتبال ایران بود. الان باید پول او را تا سنت آخر بدهند اما چرا حقوق اسکوچیچ را نمی‌دهند؟ چرا به این مربی احترام نمی‌گذارند؟ به این مربی مسئولیت بزرگی داده‌ایم، بنابراین باید احترام هم بگذاریم. در ایران مدام از میهمان‌نوازی حرف می‌زنیم اما مگر اسکوچیچ از زندگی و حضور کنار خانواده‌اش نزده و به ایران نیامده؟ ‌ای کاش به جای ویلموتس، همان ابتدا اسکوچیچ را می‌آوردند. باور کنید بهتر نتیجه می‌گرفتیم. من تا امروز با اسکوچیچ کار نکرده‌ام و فقط یک بار همدیگر را دیده‌ایم. بحث من این است که باید احترام بگذاریم و وقتی او را انتخاب کرده‌ایم، کمکش کنیم.»

باید دید در ادامه راه رسیدن به جام جهانی قطر تیم ملی ایران تحت هدایت دراگان اسکوچیچ می تواند ورق را برگرداند مسافر جام جهانی پیش رو شود یا خیر.

تیم ملی ایران با کسب 2 پیرزی و 2 شکست در 4 بازی و با کسب 6 امتیاز در رده سوم جدول گروه C رقابت ها قراردارد. 

9697