عصبانیت باشگاه بارسلونا از شادی عجیب راکیتیچ بابت قهرمانی سویا

عصبانیت باشگاه بارسلونا از شادی عجیب راکیتیچ بابت قهرمانی سویا

خبرگزاری فوتبالی – باشگاه بارسلونا از نحوه شادی ایوان راکیتیچ و پریدن داخل استخر بابت قهرمانی سویا در لیگ اروپا عصبانی است.

به گزارش فوتبالی،راکیتیچ که سابقه حضور در سویا را در کارنامه خود دارد و به همراه این تیم در سال ۲۰۱۴ قهرمان لیگ اروپا شده است از پیروزی باشگاه سابقش در اروپا خوشحال شده و این پیروزی را به شیوه‌ای جالب جشن گرفته است.

این بازیکن کروات در هنگام مصاحبه با یک برنامه تلویزیونی ناگهان به داخل استخر پرید و خوشحالی‌اش را بابت قهرمانی سویا نشان داد. به همین دلیل ال موندو دیپورتیوو ادعا کرده باشگاه بارسلونا باور دارد این حرکت راکیتیچ یک حرکت غیر حرفه‌ای بوده زیرا شادی به این نحو، بعد از باخت سنگین بارسایی‌ها مقابل بایرن مونیخ،‌ توجیه پذیر نیست. ال موندو نوشته باشگاه بارسلونا درک می‌کند که راکیتیچ به دلیل سابقه‌اش در سویا بابت قهرمانی خوشحال است اما زمانی که با بارسلونا قرارداد دارد نباید چنین کاری انجام دهد. ال‌موندو در ادامه هم نوشته این مسئله در حالی اتفاق می‌افتد که به احتمال زیاد، راکیتیچ در این تابستان به فروش می‌رسد.

راکیتیچ در طول دوران حضورش در بارسلونا توانسته ۴ بار قهرمان لیگ شود، ۴ بار جام حذفی را به خانه ببرد و یک بار هم فاتح لیگ قهرمانان شود.

1101