پسر زیدان خواستگاری کرد و پاسخ مثبت گرفت

پسر زیدان خواستگاری کرد و پاسخ مثبت گرفت

خبرگزاری فوتبالی - زین الدین زیدان دوشنبه هفته آینده تمرینات پیش فصل رئال مادرید را آغاز خواهد کرد. تمرینات امسال کاملا متفاوت خواهد بود چرا که در اردوی پیش فصل خبری از سفرهای خارجی نیست و از سویی رئال مادرید بازی دوستانه نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، زیدان اما در آخرین روزهای تعطیلاتش با یک خبر خانوادگی خوب مواجه شد. در حقیقت انزو، پسر بزرگ زین الدین در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که پس از دو سال رابطه با کارن گونچالوس، مدل ونزوئلایی، نامزدی خود را با او رسمی کرده و تصویری از حلقه ازدواجش هم منتشر کرد.

انزو زیدان از فرصت تعطیلات تابستانی استفاده کرد تا از کارن گونچالوس استفاده کند و البته پاسخ مثبت شنید تا وارد فاز جدیدی از زندگی شخصی خود شود. دوستان و نزدیکان خانواده زیدان به انزو به خاطر این اتفاق تبریک گفتند.

انزو که تجربه حضور در تیم های پایه رئال مادرید را دارد در سالهای اخیر مسیر فوتبالی خوبی نداشته است. او پس از حضور در آلاوس، لوزان، رایو ماخاداهوندا و آوس در حال حاضر در آلمریا توپ می زند. پسر ارشد زیدان هم پست خود اوست اما مسیر فوتبالی وی چندان جالب پیش نرفته است اما باید دید که آیا اتفاقات زندگی شخصی می تواند به پیشرفت فوتبالی او کمک کند یا نه.

4125