پائولتا: امباپه بازیکنی است که همه او را مانند مسی و کریستیانو دوست دارند

پائولتا: امباپه بازیکنی است که همه او را مانند مسی و کریستیانو دوست دارند

خبرگزاری فوتبالی - پائولتا، اسطوره‌ی فوتبال پرتغال، از امباپه تمجید کرده و او را با کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و زیدان مقایسه کرد.

به گزارش فوتبالی، فینال لیگ قهرمانان اروپا میان پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ برگزار خواهد شد و بیشتر امید پاریسی ها برای این فینال به کیلیان امباپه خواهد بود. پائولتا معتقد است که امباپه در این فینال خواهد درخشید و او عملکردی فوق العاده در این فصل داشته است. پدرو پائولتا گفت:" او از نظر تکنیکی بسیار ماهر و بسیار سریع است ، از نظر جسمی بسیار شگفت انگیز است. بازیکنی است که همه او را تحسین می کنند ، مانند زین الدین زیدان. همه ما او را مانند مسی و کریستیانو دوست داشتیم. او جزو این نوع بازیکنان است. شما بازی های او را از طریق تلویزیون تماشا می کنید تا ببینید که چه کاری انجام می دهد. می دانید که او قصد دارد کاری را انجام دهد که شما به وجد بیایید. او را خیلی تحسین می‌کنم و یک فرد متواضع است. به نظرم دورانی فوق العاده خواهد داشت."

بازیکن سابق پاریسن ژرمن و تیم ملی پرتغال در مورد برگزاری فینال چمپیونزلیگ در لیسبون گفت:" برای ما در پرتغال داشتن رقابت مهمی مثل لیگ قهرمانان اروپا بسیار مهم است. به خصوص در چنین اوقات سختی که برای همه مردم دنیا به دلیل وجود ویروس کرونا پیش آمده است. ما یک کشور کوچک هستیم اما به دلیل کار فدراسیون فوتبال و رئیس آن می توانیم چنین مسابقات مهمی را در پرتغال برگزار کنیم و یکشنبه فینال را داشته باشیم. این مسابقات کاملاً متفاوت از حد معمول بود و هشت باشگاه بزرگ به مدت دو هفته در پرتغال در منطقه لیسبون بازی کردند و برای این کشور و مردم پرتغال بسیار مهم است. مهمتر از همه ، داشتن فینال برای من بسیار مهم است ، حضور باشگاهی که در قلب من جای دارد؛ PSG. امیدوارم همه چیز به خوبی برای لیگ قهرمانان اروپا و PSG به پایان برسد."

1470