امباپه پیش از فینال چمپیونزلیگ: می‌خواهم تاریخ فوتبال فرانسه را بنویسم

امباپه پیش از فینال چمپیونزلیگ: می‌خواهم تاریخ فوتبال فرانسه را بنویسم

خبرگزاری فوتبالی - پاریسن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت. امباپه معتقد است که برای چنین روز هایی به پاریسن ژرمن آمده است.

به گزارش فوتبالی، مهم ترین دیدار این فصل فوتبال اروپا میان پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ برگزار خواهد شد. امباپه در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از این بازی حساس گفت:" این دقیقاً همان دلیلی است که به خاطرش اینجا هستم. همیشه می گفتم كه می خواهم تاریخ فوتبال فرانسه را بنویسم. فرصت دیگری دارم تا فردا این كار را انجام دهم. وقتی در سال 2017 آمدم، PSG دچار مشکل بود. حالا در فینال هستیم. این نشان می دهد که ما هرگز تسلیم نشدیم و این نکته‌ای مثبت برای تیم فرانسوی خواهد بود که بتواند در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شود. به همین دلیل من وارد این تیم شدم. همیشه آرزو داشته ام که با بهترین بازیکنان روبرو شوم. شما می خواهید رقابت کنید و بهترین ها را شکست دهید. ما باید مثل همیشه بازی کنیم. امیدواریم با جام به پاریس برگردیم. این بزرگترین رقابت باشگاهی است. بدیهی است که بازی کردن پشت درهای بسته کاملاً دشوار است. می‌خواهیم که هواداران اینجا باشند، اما می دانیم که آنها از ما حمایت می کنند. این فینال لیگ قهرمانان اروپا است. سال خیلی خاصی است."

امباپه درباره‌ی شرایط خودش پیش از فینال گفت:" هر چه روز های بیشتری می گذرد، احساس بهتری می کنم. خوب هستم و به نظرم بازی ها به من کمک کرده اند تا برای حضور در فینال آماده شوم. بایرن مونیخ تیم خوبی است اما هر تیم دارای نقطه ضعف هایی است. می دانیم که آنها دوست ندارند بازی را از دست بدهند. منتظر بازی فردا هستیم."

او در مورد توماس توخل و حمایت بازیکنان از سرمربی‌شان گفت:" بله ، كاملاً. بازیکنان كاملاً از مربی حمایت می كنند. من هم شنیده‌ام و می دانم که افراد زیادی در مورد مربی چیزهایی می شنوند ، درباره اینکه او نمی تواند ستاره ها را مدیریت کند. صادقانه بگویم، او بهترین فصل را در این باشگاه داشته است. ما در فینال لیگ قهرمانان اروپا هستیم. او واقعاً ما را تحت فشار قرار داد و از وضعیت خوبی برخورداریم. در طول فصل استثنائاتی وجود داشت ، این اتفاق می تواند در هر تیمی رخ دهد اما ما واقعاً به او اعتماد داریم و برای او بازی خواهیم کرد."

1470