سینگ: جمی‌ها حلالم کنند، نمی‌خواستم گل سقوط‌ را بزنم

سینگ: جمی‌ها حلالم کنند، نمی‌خواستم گل سقوط‌ را بزنم

خبرگزاری فوتبالی- هافبک تیم نفت مسجدسلیمان می گوید دوست نداشته گل سقوط پارس جنوبی به دسته اول را با پیراهن نفت مسجدسلیمان بزند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، امید سینگ  بازیکن دورگه هندی- ایرانی نفت مسجدسلیمان بعد از گلزنی مقابل پارس جنوبی جم و سقوط این تیم به دسته پایین تر یکی از چهره های ویژه فوتبال ایران شد. او با اشک هایی که به خاطر سقوط پارس ریخت بسیار مورد توجه قرار گرفت و ناراحتی اش بابت سقوط تیم سابقش مشخص بود.

سینگ درباره دیدار گذشته تیمش مقابل پارس جنوبی جم عنوان کرد: ما بازی خوبی مقابل پارس جنوبی انجام دادیم. آنها هم بد بازی نکردند. چند موقعیت گلزنی داشتند اما نتوانستند استفاده کنند. فکر می‌کنم به خاطر شرایط پارس جنوبی بازی حساس شده بود. از طرفی این بازی برای پارس جنوبی مرگ و زندگی بود.

وی ادامه داد: بابت سقوط پارس جنوبی بسیار ناراحت شدم. من چند سال در این تیم زحمت کشیدم و  واقعا همه اعضای تیم در آن زمان خون دل ها خوردند که به لیگ برتر برسیم. از سرمربی وقت تیم آقای تارتار گرفته تا مدیرعامل باشگاه آقای رضاییان همه زحمت کشیدند تا این تیم به لیگ برتر برسد. تمام مردمی که در شهر جم حضور دارند هم می دانند که چطور این تیم را به لیگ برتر رساندیم. بی تردید هیچ کدام از ما دوست نداشتیم پارس جنوبی به لیگ یک برود اما قسمت این بود که در بازی آخر با ما چنین اتفاقی رخ بدهد.

هافبک نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: من خاطرات زیادی از پارس جنوبی داشتم و در بین همه تیم هایی که در دوران فوتبالم در آن بودم، پارس جنوبی برایم چیز دیگری بود. خیلی چیزها از این تیم یاد گرفتم. مردم شهر جم جز خاطره خوب چیزی برای ما نگذاشتند و واقعا به این تیم عرق خاصی دارم.

سینگ که تک گل پیروزی بخش نفت مسجدسلیمان مقابل پارس جنوبی را به ثمر رساند، درباره حس و حالش بعد از این گل گفت: واقعیت این است که شب قبل از بازی من خواب دیدم که مقابل پارس جنوبی گل زدم و این تیم به دسته پایین تر سقوط کرده است. روز بازی هم این خواب خودم را برای هم اتاقی ام تعریف کردم. برایم همه چیز از قبل روشن شده بود و واقعا تحت تاثیر بودم. وقتی به زمین رفتم و این اتفاقات برایم رخ داد، فشار روحی و روانی زیادی را تحمل کردم. واقعا بغض کرده بودم و حتی نمی توانستم بازی را ادامه بدهم. به آقای تارتار گفتم مرا تعویض کند و اصرار داشتم که بازی نکنم.

وی درباره عکس هایی که از گریه اش به خاطر پارس جنوبی منتشر شده، خاطرنشان کرد: آن عکس برای بعد از تعویضم است. یکی دو روز آنقدر حالم بد بود که نتوانستم هیچ مصاحبه ای انجام بدهم. هنوز هم با خودم کنار نیامده ام. واقعا آنقدر حالم بد بود که نمی توانستم جلوی گریه ام را بگیرم. در رختکن هم بازیکنان به من دلداری دادند. به هر حال شاید خیلی ها ندانند اما واقعا به پارس جنوبی عرق خاصی دارم.
سینگ در بخش دیگری از حرف هایش بیان کرد: من قهرمان لیگ برتر هم شده ام اما پارس جنوبی برایم چیز دیگری است. کاش اتفاقات طوری رخ می داد که پارس جنوبی سقوط نکند. واقعا حق این تیم سقوط به دسته پایین تر نبود اما همه چیز دست به دست هم داد تا این تیم به دسته پایین تر برود.

وی افزود: مهم ترین مساله برای من این بود که در سقوط پارس جنوبی دخیل شدم.من هرگز نمی خواستم در سقوط این تیم نقشی داشته باشم. اگرچه پارس جنوبی با تساوی بدون گل هم سقوط می کرد اما واقعا دوست نداشتم آن گل را بزنم و در سقوط تیمی که برایش زحمت کشیدم، دخیل باشم.

سینگ درباره شرایط نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط تیم ما واقعا بحرانی است. آنقدر وضعیت بد است که بازیکنان تحمل نکردند و بعد از بازی آخر لیگ همه به خانه رفتیم. ما به نیمه نهایی جام حذفی رسیدیم و می توانیم قهرمان شویم و به آسیا برویم اما متاسفانه هیچ کس دوست ندارد در نیمه نهایی حذفی حاضر باشد. مردم مسجدسلیمان هیچ دلخوشی جز این تیم ندارند و نمی دانم چرا اینطور به نفت و مسجدسلیمان ظلم می کنند. البته مدیران باشگاه آدم های خوبی هستند اما دست شان بسته است اما اگر به آب و آتش بزنند چون مبالغ قراردادهایمان بالا نیست، می توانند با دریافت کمک هایی پرداخت کنند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا مقابل تراکتور حاضر به بازی می شوید، گفت: ما دو روز است در تمرینات شرکت نکردیم و چند روز دیگر هم بازی داریم. شرایط مان نامشخص است و به احتمال فراوان به تبریز نمی رویم.

سینگ در پایان افزود: از مردم شهرستان جم و هواداران پارس و مسئولان این تیم می خواهم که مرا ببخشند.دل من هم مثل آنها شکسته و می دانم چه حال و روزی دارند. امیدوارم جسارتم را ببخشند و از من چیزی به دل نداشته باشند.

7474