فیگو: غیرممکن است که مسی مثل من از بارسلونا به رئال مادرید برود

فیگو: غیرممکن است که مسی مثل من از بارسلونا به رئال مادرید برود

خبرگزاری فوتبالی - لوئیز فیگو ستاره پرتغالی اسبق رئال مادرید و بارسلونا به بهانه فینال لیگ قهرمانان اروپا به سوالات پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، فیگو در مورد فینال یکشنبه شب میان بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن گفت:" پی اس جی می داند که فرصت تاریخ سازی دارد. آنها بعد از آن که از پس آتالانتا برآمدند، متحد تر شدند. می دانند که با اولین قهرمانی اروپایی تاریخ پی اس جی می توانند تاریخ سازی کنند. با توجه به کیفیت تیم ها و استعداد فردی، فینال خاصی خواهد بود و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. از بچگی بازیهای جام باشگاه های اروپا را می دیدم و رویایم این بود که روزی در فینال مسابقات بازی کنم. هر تیمی که قهرمان شود می تواند جام جهانی باشگاه ها و سوپرجام اروپا را ببرد. این پربیننده ترین بازی دنیاست و هر کسی دوست دارد در ان حضور یابد و برنده شود."

وی در این باره که نسبت به حذف تحقیرآمیز بارسلونا مقابل بایرن مونیخ چه حسی داشته هم صحبت کرد:" حس خاصی نداشتم. تیم هایی که در فینال هستند کیفیتشان را نشان داده اند. قطعا مدیران بارسلونا سعی می کنند که بهترین تصمیم ها را برای آینده بگیرند."

ستاره سابق فوتبال پرتغال در مورد شایعه انتقال مسی به رئال مادرید هم بیان کرد:" در این فصل غیرممکن است که باشگاهی بتواند رقم فسخ قرارداد مسی را بپردازد. بازار نقل و انتقالات متوقف شده است. می توان گفت که مشکل یا غیرممکن است که تیمی بتواند رقم فسخ قرارداد مسی را بپردازد. تقریبا غیرممکن است که اتفاقی که 20 سال پیش برای من رخ داد (انتقال از بارسلونا به رئال مادرید) تکرار شود."

4125