موجی: آرتور در یوونتوس نیمکت‌نشین می‌شود، پیانیچ را ترجیح می‌دهم

موجی: آرتور در یوونتوس نیمکت‌نشین می‌شود، پیانیچ را ترجیح می‌دهم

خبرگزاری فوتبالی - همچنان این بحث وجود دارد که پس از معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ کدام یک از دو تیم یوونتوس و بارسلونا بیشتر سود کرده اند. لوچیانو موجی، مدیر ورزشی سابق یووه اعتقاد دارد که بارسا در این معامله پیروز شده است چرا که پیانیچ را ترجیح می دهد و بازیکن برزیلی در یووه نیمکت نشین خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، موجی در این باره صحبت کرد:" آرتور در یوونتوس نیمکت نشین خواهد بود. پیانیچ ر ترجیح می دهم. از نظر من از بعد فنی، پیانیچ از آرتور بهتر است. آرتور خوب است اما کند است. فکر نمی کنم که برای فیکس شدن به یووه آماده باشد چرا که کیفیت ترکیب فعلی را بالا نخواهد برد. بازیکنی است که احتمالا روی نیمکت خواهد نشست."

وی در ادامه صحبت هایش بیان کرد:" دوست ندارم که قضاوت کنم که یووه کار درستی انجام داده است یا نه. اگر یووه خریدی داشته به این معنی است که کار خوبی کرده است. اما هزینه زیادی برایش انجام شده است. قطعا این بازیکن با نظر ساری (مربی سابق یووه) خریده شده است."

آرتور قرار است که از روز دوشنبه وارد تورین شود تا خودش را برای حضور در تمرینات فصل جدید تیم ایتالیایی آغاز کند. آرتور 23 ساله که در تیم ملی برزیل عضویت دارد پس از دو فصل بی ثبات از بارسا جدا شد در حالی که پیانیچ 30 ساله راهی بارسلونا شد و بخشی از تیم کومان در فصل آینده خواهد بود.

4125