تظاهرات خیابانی هواداران والنسیا علیه مالک سنگاپوری تیمشان

تظاهرات خیابانی هواداران والنسیا علیه مالک سنگاپوری تیمشان

خبرگزاری فوتبالی - والنسیا امروز در حالی مسابقات دوستانه پیش فصل 21-2020 را آغاز کرد که همچون پایان فصل گذشته، هواداران این تیم اعتراضات خیابانی را علیه پیتر لیم مالک باشگاه برگزار کردند.

به گزارش فوتبالی، امروز حدود پانصد هوادار والنسیا یک ساعت پیش از بازی دوستانه این تیم و کاستیون در اطراف زمین تمرین والنسیا تجمع کردند. هواداران والنسیا از عملکرد پیتر لیم انتقاد کردند و شعارهایی نظیر "پیتر برو گمشو" را علیه مالک سنگاپوری تیمشان سر دادند تا از کارهای مدیران تیمشان ابراز دلخوری کنند.

این برای دومین بار در دو هفته اخیر است که هواداران والنسیا تظاهراتی را علیه پیتر لیم برگزار می کنند. دو هفته پیش نیز حدود هزار نفر با پارچه نوشته و شعارهایی علیه پیتر لیم در مقابل ساختمان باشگاه علیه مالک سنگاپوری تیم والنسیا واکنش نشان دادند. 

مالکان والنسیا انتظار دارند که پیتر لیم از تیمشان کنار برود و سهام باشگاه را به فرد دیگری بفروشد. این تیم در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند تا هواداران آنها به شدت عصبانی باشند. والنسیا در سالهای اخیر روند خوبی را نداشته است و مسیر آنها نزولی بوده است. به تازگی ستارگان باتجربه این تیم نظیر کوکلین و پارخو هم در اعتراض به مدیران باشگاه جدا شدند و راه حضور در ویارئال را در پیش گرفتند.

4125