مدافع سابق بایرن مونیخ: بازیکنان حس می‌کنند که فلیک هزار درصد حامی آنهاست

مدافع سابق بایرن مونیخ: بازیکنان حس می‌کنند که فلیک هزار درصد حامی آنهاست

خبرگزاری فوتبالی - بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاریسن ژرمن خواهد رفت. پاتریک اندرسون، مدافع اسبق بایرن مونیخ و بارسلونا، پیش از این دیدار به تمجید از مانوئل نویر و توماس مولر پرداخت.

به گزارش فوتبالی، پاتریک اندرسون، توماس مولر را به یک ماشین تشبیه کرد و پیش بینی کرد که او در فینال خواهد درخشید. مدافع پیشین بایرن مونیخ در گفتگو با بیلد گفت:" توماس مولر بیشتر مرا به وجد می‌آورد. او مانند یک ماشین عمل می‌کند. به عنوان یک بازیساز و گلزن می درخشد ، در کار های دفاعی شرکت می‌کند و مهمتر از همه با هم تیمی های خود صحبت می کند. در کل ، توماس فصل فوق العاده ای داشته است. اما یک عامل بسیار تعیین کننده در موفقیت این است که مانوئل نویر پس از مصدومیت ، اکنون به سطح عالی خود بازگشته است. در بازی‌های اخیر حریفان شانس هایی مقابل او داشتند و اگر نویر درخشان ظاهر نمی‌شد ، ممکن بود بایرن اکنون در فینال نباشد."

اندرسون درباره‌ی هانسی فلیک گفت:" تجربه هانسی فلیک یک امتیاز بزرگ است. او بازیکن بایرن بود و باشگاه را به خوبی می‌شناسد و در جایگاه های مختلف چیزهایی آموخت و از همه مهم‌تر ، فلیک اعتماد به نفس را به تیم خود اضافه کرد. همه افراد حاضر در ترکیب تیم از او پیروی می کنند. این بسیار مهم است. در این فصل ، فلیک دقیقاً بازیکنانی را که به آنها بیشترین نیاز را دارد تقویت کرده است. بهترین مثال مولر است. او احساس می کند که مربی هزار درصد پشتِ اوست و می تواند هر کاری انجام دهد."

1470