برنامه‌ی کومان برای خط دفاع بارسلونا: حفظ پیکه و جذب یک مدافع چپ

برنامه‌ی کومان برای خط دفاع بارسلونا: حفظ پیکه و جذب یک مدافع چپ

خبرگزاری فوتبالی - رونالد کومان به تازگی سکان هدایت بارسلونا را بر عهده گرفته است و به دنبال پیاده سازی برنامه‌های خود و استارت پروژه‌ی جدید آبی و اناری هاست. او برنامه‌ای برای فروش جرارد پیکه ندارد و می‌خواهد با جذب یگ مدافع دیگر هم خط دفاعی بارسا را مستحکم کند.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شد که احتمال جدایی جرارد پیکه از بارسلونا در این تابستان بسیار زیاد است و پیشنهاداتی هم از تیم های لیگ برتری دارد اما فولام رسما ارائه‌ی پیشنهاد به این بازیکن را تکذیب کرد. به گفته‌ی آ اس، رونالد کومان روی پیکه حساب باز کرده و برنامه‌ای برای فروش او ندارد. پیکه که در حال حاضر 33 سال دارد، پس از شکست سنگین بارسا مقابل بایرن مونیخ گفته بود که اگر با رفتن او مشکلات حل می‌شود، حاضر است بارسلونا را ترک کند اما اکنون شرایط به شکلی پیش رفته که سرمربی جدید بارسلونا خواستار حفظ این مدافع باتجربه است.

اما رونالد کومان یک گزینه‌ی دیگر را هم برای خط دفاعی بارسلونا در نظر دارد و خواستار به خدمت گرفتنش است. در حقیقت کومان علاقه‌ی ویژه‌ای به آنجلینیو، مدافع چپ اسپانیایی منچسترسیتی که به طور قرضی در لایپزیش توپ زده است، دارد. گفته می‌شود که سرمربی هلندی بارسا علاقه‌ای به جوردی آلبا نداشته و خواستار جدایی اوست و به عنوان جایگزینش آنجلینو را در نظر دارد. این بازیکن علاوه بر پست دفاع چپ، توانایی بازی در پست هافبک چپ را هم دارد و کومان علاقه‌ی ویژه‌ای به بازیکنان چند پسته دارد.

1470