بدهی سنگین فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس به آژانس هواپیمایی/ بدهی استقلال صفر است!

بدهی سنگین فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس به آژانس هواپیمایی/ بدهی استقلال صفر است!

خبرگزاری فوتبالی- فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس بدهی سنگینی به دو آژانس هواپیمایی دارند.

به گزارش فوتبالی، بحران مالی در فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس شرایط را برای آنها بحرانی‌تر از همیشه کرده است. از این رو دو آژانس هواپیمایی طرف قرارداد با فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس که بلیت های داخلی و خارجی آنها را تهیه می کردند اقدامات قانونی خود را علیه فدراسیون و باشگاه پرسپولیس با ارسال اظهارنامه قانونی آغاز کردند.

رسول دره مدیر آژانس هواپیمایی سفرسازان خاورمیانه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فوتبالی با تایید این خبر گفت: «با توجه به اینکه چندین بار به فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس مراجعه کردم اما متاسفانه تا به امروز موفق به ملاقات مدیران ارشد این دو ارگان نشدم، علیرغم همکاری ما در چند سال گذشته ولی متاسفانه عزمی برای پرداخت در فدراسیون و باشگاه پرسپولیس وجود ندارد.»

رسول دره در ادامه با اشاره به مبلغ دقیق بدهی گفت:« در حال حاضر فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس هر کدام مبلغ یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان به این آژانس هواپیمایی بدهکار است. باشگاه پرسپولیس علاوه بر این میزان بدهی مبلغ 13 هزار دلار هم به این آژانس بدهکار است.»

مدیر این آژانس هواپیمایی در ادامه گفت: « آنطور که من خبر دارم آژانس مسافرتی سهند هم مبلغی حدود 2 میلیارد از باشگاه پرسپولیس و 200 میلیون هم از فدراسیون مطالبه دارد. در حال حاضر اقدامات قانونی را از طریق وکیل انجام داده ایم و ظرف مدت یک هفته اگر پاسخی به اظهارنامه داده نشود توقیف اموال از سوی مراجع قضایی صادر خواهد شد.»

این مدیر آژانس هواپیمایی در ادامه با گله از نحوه مدیریت در فدراسیون فوتبال و باشگاه های ورزشی گفت:« ما برای اینکه تیم های ملی و باشگاهی در مقاطع مختلف بتوانند راحت تر به مسابقات بروند از حساب آژانس هزینه ها را پرداخت کردیم اما پس از دو سال ما هنوز موفق به دریافت مطالبات خود نشده ایم. البته باشگاه استقلال سر وقت با ما تسویه حساب کرده و بدهی این باشگاه با ما صفر است.»

شرکت های اشاره شده خواستار مطالبات خود شده اند و قصد ندارند تا زمانی که تکلیف آنها مشخص شود سرویسی در اختیار فدراسیون فوتبال و باشگاه  پرسپولیس قرار دهند.

7655