فولاد نکو، مرموز و جنگی در آره‌نا

فولاد نکو، مرموز و جنگی در آره‌نا

خبرگزاری فوتبالی- شاگردان نکونام با درخشش، تلاش و پشتکار خود موفق شدند تا بیش از پنجاه درصد امتیازات را در ده دیدار آخر خانگی کسب کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم فولاد خوزستان موفق شد تا با پیروزی در آخرین دیدار خود در لیگ نوزدهم برابر تراکتور به رتبه سوم برسد و سهمیه آسیایی را کسب کند. نکته جالب درباره فولاد این است که آن‌ها در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها به عنوان دوم رسیدند و همین امتیازاتی که جمع کردند در نهایت باعث شد تا بالاتر از تراکتور، سپاهان و شهرخودرو بایستند و جشن صعود برپا کنند.

 تیم نکونام در ده بازی آخر خانگی خود آمار عجیبی از خود به جا گذاشت، نه برد از ده مسابقه آخر حکایت از این موضوع دارد، قرمزپوشان اهوازی از ۳۰ امتیاز ممکن ۲۸ امتیاز را کسب کردند و همین امتیازات باعث شد تا در نهایت به رتبه سوم جدول منجر بشود.

آن‌ها در این ده دیدار اخیر خانگی موفق شدند برابر تیم‌های استقلال، تراکتور، شهر خودرو، شاهین بوشهر، گل‌گهر سیرجان، ماشین‌سازی، نفت مسجدسلیمان، شاهین بوشهر و پارس جنوبی جم پیروز شوند و تنها مقابل سایپا به تساوی رسیدند که در آن دیدار لوسیانو پریرا پنالتی از دست داد و منادی گلر تیم نارنجی‌پوش لیگ درخشان ظاهر شد.


این بردها در نهایت باعث شد تا نکو روی دست بازیکنانش به بالا پرتاب شود و با مشت‌های گره کرده این جشن بزرگ را بگیرد، جشنی که نشان داد تلاش و پشتکار مهم‌ترین عامل موفقیت هر تیمی می‌تواند باشد.

7474