یوونتوس به این راحتی‌ها از دست هیگواین خلاص نمی‌شود!

یوونتوس به این راحتی‌ها از دست هیگواین خلاص نمی‌شود!

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که گونزالو هیگواین هیچ جایی در برنامه‌های آندره آ پیرلو، سرمربی جدید یوونتوس، ندارد اما جدا شدن او از این باشگاه هم به راحتی میسر نمی‌شود چرا که کمتر باشگاهی حاضر به پرداخت دستمزدی معادل با رقم پرداختی او در یوونتوس می‌شود.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود که باشگاه یوونتوس برای رها شدن از دست این مهاجم آرژانتینی چیزی حدود 18 میلیون یورو ضرر خواهد کرد، با این حال خواستار جدایی او از این باشگاه است. قرارداد این مهاجم که بزودی 33 ساله خواهد شد تا ژوئن 2021 اعتبار دارد اما به ادعای توتو اسپورت، بیانکونری ها هنوز هیچ پیشنهاد رسمی برای ایگواین دریافت نکرده‌اند و به همین علت تنها راهکار پیش‌رو، مذاکره برای فسخ قرارداد و تبدیل شدن او به یک بازیکن آزاد است. این مسئله به این راحتی‌ها میسر نمی‌شود چرا که گونزالو هیگواین با این کار مخالف بوده و راضی نیست تا با دریافت 7.5 میلیون یورو دستمزدش به صورت یک جا قراردادش را فسخ کند.

به گفته‌ی توتو اسپورت، هیگواین تنها دو راه را پیش‌روی باشگاه قرار داده است؛ یا ماندن تا پایان قرارداد و یا دریافت 18 میلیون یورو به صورت یک‌جا برای فسخ قرارداد.

این مهاجم آرژانتینی در دوران حضورش در یوونتوس مجموعا 149 بار به میدان رفته و 66 گل به ثمر رسانده است.

1470