سبحانى: اميدوارم بازى‌هاى تداركاتى ادامه داشته باشد تا با آمادگى وارد مسابقات آسيا شويم

سبحانى: اميدوارم بازى‌هاى تداركاتى ادامه داشته باشد تا با آمادگى وارد مسابقات آسيا شويم

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم تيم فوتبال جوانان گفت: اميدوارم اين بازى‌هاى تداركاتى همچنان ادامه داشته باشد چون مى‌خواهيم با آمادگى كامل وارد مسابقات قهرمانى آسيا بشويم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سبحانى که در بازى اول جوانان مقابل تیم امید پیکان موفق به گلزنى شد درخصوص این بازى اظهار داشت: مسابقه بسیار خوب و پرفشارى براى تیم ما بود و حریف هم انگیزه زیادى داشت. فشار تمرینات بدنسازى طبیعتا در عملکرد اعضاى تیم تاثیرگذار بود اما تلاش کردیم در نهایت خواسته‌هاى کادر فنى را در زمین پیاده کنیم.

سبحانى اضافه کرد: دو بازى خوب و مهم در این تورنمنت باقى‌مانده و امیدواریم به هماهنگى و نظم تیمى مورد نظر مربیان برسیم. بچه‌ها تلاش مى‌کنند بهترین عملکرد خودشان را به نمایش بگذارند و رقابت بسیار خوب و سالمى در تیم دیده مى شود. امیدوارم این بازى‌هاى تدارکاتى همچنان ادامه داشته باشد چون مى‌خواهیم با آمادگى کامل وارد مسابقات قهرمانى آسیا بشویم. بازى دوم را مقابل تیم دانشجویان انجام مى‌دهیم که شناخت خوبى از این تیم داریم و مى دانیم حریف قدرتمندى هستند. دیدار با یک تیم بزرگسال در این سطح حتما به ما کمک مى کند و بسیار مفید است.

7474