منچسترسیتی هم به جمع مشتریان ستاره‌ی اینتر پیوست

منچسترسیتی هم به جمع مشتریان ستاره‌ی اینتر پیوست

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که سران منچسترسیتی هم به دنبال جذب لوتارو مارتینز، مهاجم جوان و آرژانتینی اینتر، هستند. لوتارو که در حال حاضر 23 سال دارد، فصل خوبی را در اینتر سپری کرده و پیشنهاد هایی از باشگاه های بزرگ اروپایی دارد.

به گزارش فوتبالی، امروز تولد 23 سالگی لوتارو مارتینز است. اگرچه که نتوانست با قهرمانی در لیگ اروپا روز تولد درخشانی را سپری کند اما اکنون گفته می‌شود که باشگاه منچسترسیتی آماده‌ی ارائه‌ی پیشنهادی 90 میلیون یورویی برای این بازیکن است. انتظار می‌رود که باشگاه اینتر رقم بیشتری را برای این بازیکن درخواست کند.

به گفته‌ی سان، پپ گواردیولا به لوتارو مارتینز به عنوان جایگزینی برای سرجیو آگوئرو نگاه می‌کند و از سران منچسترسیتی خواسته تا این بازیکن را جذب کنند. همانطور که گفته شد پیشنهاد اولیه‌ی منچسترسیتی مبلغ 84 میلیون پوند (حدودا 91 میلیون یورو) خواهد بود اما این رقم برای جذب لوتارو مارتینز کافی به نظر نمی‌رسد.

مدت هاست که بارسلونا به دنبال جذب این مهاجم آرژانتینی است و مذاکراتی هم با باشگاه اینتر داشته اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده است و به نظر می‌رسد که بارسا در این راه باید با منچسترسیتی رقابت کند. لوتارو مارتینز در فصلی که گذشت عملکرد خوبی داشت و در 49 بازی، 21 گل به ثمر رساند و 7 پاس‌گل داد.

1470