همسر ژکو نمی‌گذارد او به اینتر یا یوونتوس بپیوندد!

همسر ژکو نمی‌گذارد او به اینتر یا یوونتوس بپیوندد!

خبرگزاری فوتبالی – ادین ژکو، مهاجم ۳۴ ساله و موفق تیم آ اس رم ایتالیا که تیم‌هایی چون یوونتوس و اینتر را خواهان خود می‌بینید در شهر ابدی باقی خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی، ژکو فصل گذشته در آستانه پیوستن به تیم اینتر قرار داشت اما قراردادش را با رم تمدید کرد. حالا همان شرایط باز هم پیش آمده و اینتری‌ها خواهان او هستند اما این بار یوونتوس هم می‌خواهد ژکو را بدست آورد.
سیلوانو مارتینا، مدیر برنامه‌های زکو به اسپورت ایتالیا گفته: در حال حاضر او پیراهن رم را بر تن می‌کند. در آینده خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد اما بر کسی پوشیده نیست که یوونتوس و اینتر ژکو را می‌خواهند.

در همین زمینه کوریره دلو اسپورت اعلام کرده چند دلیل برای ماندن ژکو در رم وجود دارد. اولین دلیل تضمین بازی کردن ژکو در تیم رم است. او در رم گزینه اول خط حمله است اما در یوونتوس و اینتر نمی‌تواند مطمئن باشد که در ترکیب اصلی بازی کند. مهم‌ترین دلیل اما چیز دیگری است. همسر ژکو، امرا هم‌اکنون باردار است و این بازیکن بوسنیایی در آستانه تولد فرزندش قرار دارد. به همین دلیل تمایلی به جا به جایی محل زندگی‌اش ندارد و خود همسرش هم علاقه‌ای ندارده که خود را درگیر تغییر محل زندگی کند. به همین دلیل حضور ژکو در رم ادامه پیدا می‌کند و مدیران رم استرس و نگرانی بابت احتمال جدایی مهاجم‌شان ندارند.
گفتنی است ژکو هم‌اکنون یک دختر به نام اونا و یک پسر به نام دنی دارد.

1101