بازگشت رضاییان به پرسپولیس امسال هم عملی نشد

بازگشت رضاییان به پرسپولیس امسال هم عملی نشد

خبرگزاری فوتبالی- روزنامه الرایه قطر در شماره امروز شنبه خود خبر داد مذاکرات رامین رضاییان مدافع ایرانی با تیم العربی در مراحل نهایی است و این بازیکن در آستانه پیوستن به العربی است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که گفته می شد رامین رضاییان یکی از گزینه های باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات خواهد بود و با توجه به سقوط تیم الشحانیه به دسته پایین تر لیگ قطر رامین می تواند با استناد به بندی که در قراردادش وجود دارد به راحتی از این تیم جدا شود و به پرسپولیس بیاید اما امروز یک روزنامه قطری خبر داد تا ساعات آینده انتقال رامین رضاییان به باشگاه العربی به صورت رسمی اعلام می شود و رضاییان در تمرینات تیم العربی حاضر خواهد شد.

رضاییان در فصلی که گذشت یکی از بهترین بازیکنان لیگ ستارگان قطر بود و به تنهایی در تیم الشحانیه قطر موفق شد ۱۳ گل در لیگ پرستاره این کشور به ثمر برساند.با وجود درخشش رامین رضاییان در بازی پایانی فصل، و به ثمر رساندن دو گل، الشحانیه از لیگ ستارگان قطر به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

گفته می شد پرسپولیس علاقه دارد رامین رضاییان را جذب کند و رامین نیز یک پرسپولیسی تمام عیار است اما مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و دستمزدی که او در فوتبال قطر دریافت می کند به نظر می آید این بازیکن ملی پوش را از پرسپولیس دور کرد تا این انتقال شاید در زمان دیگری انجام شود.

رامین رضاییان که در سال ۹۵ به پرسپولیس آمد خیلی زود ثابت کرد توانایی بالایی در نفوذ و سانتر از جناحین و حتی گلزنی روی ضربات ایستگاهی دارد. او با پرسپولیس در همان سال مقام نایب قهرمانی را به دست آورد، اما با تحریک یکی از افراد نزدیک به باشگاه پرسپولیس و بازیکنان این تیم، یکباره تصمیم گرفت به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کند و به ریزه اسپور ترکیه برود. اتفاقی که او را به شدت از چشم برانکو انداخت و عصبانی کرد. پس از مشکلاتی که در این رفت و آمد پیش آمد رامین پس درگیری با علی علیپور در اردوی پرسپولیس در امارات، در شب بازی سرخ پوشان مقابل حریف اماراتی در لیگ قهرمانان آسیا کار دست او داد و او از این تیم توسط برانکو برای همیشه کنار گذاشته شد. 

در این مدت و پس از جدایی برانکو از پرسپولیس و روی کار آمدن کالدرون و سپس یحیی گل محمدی صحبت های زیادی درباره بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس مطرح شد که تاکنون هیچکدام از آنها به واقعیت تبدیل نشد تا این بازگشت به زمان دیگری موکول شود.

7655