کینگزلی کومان پاسخ می‌دهد: امباپه سریع‌تر است یا آلفونسو دیویس؟

کینگزلی کومان پاسخ می‌دهد: امباپه سریع‌تر است یا آلفونسو دیویس؟

خبرگزاری فوتبالی – کینگزلی کومان که هم در کنار امباپه در تیم ملی فرانسه بازی می‌کند و هم در کنار دیویس در تیم بایرن مونیخ حضور دارد اعلام کرده دیویس سرعت بیشتری نسبت به امباپه دارد.

به گزارش فوتبالی، فینال لیگ قهرمانان اروپا که فردا شب بین دو تیم پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ برگزار می‌شود، جدالی بین دو تن از بهترین و پرسرعت‌ترین بازیکنان فوتبال اروپا یعنی کیلیان امباپه و آلفونسو دیویس است.

دیویس یکی از بهترین بازیکنان فصل بایرن مونیخ بوده و در راه صعود به فینال، کمک شایانی به باواریایی‌ها کرده اما مهم‌ترین نکته‌ای که در بازی‌اش به چشم می‌خورد سرعت بالای این بازیکن است. در سمت دیگر هم امباپه چند سالی است که نام خود را به عنوان یکی از پر سرعت‌ترین بازیکنان اروپا ثبت کرده است. به همین دلیل بعضی از هواداران فوتبال در فضای مجازی به بحث درباره سرعت این دو نفر پرداخته‌اند زیرا این دو بازیکن طبق اعلام برخی رسانه‌ها به رکورد ۳۶ کیلومتر بر ساعت رسیده‌اند.
در همین زمینه، از کینگزلی کومان که سابقه بازی در کنار هر دو بازیکن را دارد در یک کنفرانس خبری پرسیده شده کدام یک از این دو بازیکن سریع‌ ترند که کومان پاسخ داده: کیلیان خیلی سریع است اما فکر می‌کنم آلفونسو دیویس از او سرعت بیشتری دارد.

1101