پوشیدن لباس پاریسن ژرمن در شهر مارسی ممنوع شد!

پوشیدن لباس پاریسن ژرمن در شهر مارسی ممنوع شد!

خبرگزاری فوتبالی – پوشیدن لباس پاریسن ژرمن در روز بازی فینال لیگ قهرمانان در شهر مارسی ممنوع شد.

به گزارش فوتبالی، پاریسن ژرمن برخلاف دیگر تیم‌های کشور فرانسه مانند مارسی و رِم نتوانسته در سطح اروپا موفق ظاهر شود و حتی به فینال این رقابت‌ها برسد. PSG برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده و این مسئله هم باعث ناراحتی هواداران مارسی شده که در سال ۹۳  قهرمانی یک تیم فرانسوی در لیگ قهرمانان را رقم زدند. حالا در صورت قهرمانی تیم پاریسی، دیگر مارسی تنها قهرمان فرانسوی این رقابت‌ها نیست. به همین دلیل، پوشیدن پیراهن تیم پاریسن ژرمن در شهر مارسی، در روز یکشنبه که فینال لیگ قهرمانان برگزار می‌شود ممنوع اعلام شده است. یعنی اگر شما طرفدار پاریسن ژرمن هستید اما در شهر مارسی زندگی می‌کنید، حق ندارید از ساعت ۳ ظهر روز یکشنبه تا ۳ بامداد روز دوشنبه پیراهن مارسی را بر تن کنید!

این خبر را رسانه لو پاریزین اعلام کرده و گفته تصمیم فوق توسط پلیش گرفته شده تا از بروز تشنج و اغتشاش در خیابان‌ها جلوگیری شود. این قانون تنها درباره پیراهن صدق نمی‌کند و هر گونه استفاده از شال و لوازم هواداری که رنگ‌های تیم پاریسن ژرمن در آن وجود داشته باشد هم ممنوع است. تصمیم فوق در پی گردهمایی ۱۰۰ هوادارا مارسی، حین بازی پاریسن ژرمن مقابل لایپزیش گرفته شده که علیه مارسی شعار می‌خواندند و به پاریسی‌ها توهین می‌کردند.

همچنین رسانه لو پروونس هم اعلام کرده در جریان این اتفاق یک نفر به شخص دیگری که لباس پاریسن ژرمن را بر تن کرده، حمله کرده تا ان را از تنش در بیارود.

1101