بازگشت رادو به کلین شیت قبل از دربی

بازگشت رادو به کلین شیت قبل از دربی

خبرگزاری فوتبالی- گلر کروات پرسپولیس پس از انتقاداتی که در دوبازی گذشته نسبت به عملکردش صورت گرفت موفق به ثبت یازدهمین کلین شیت فصل نوزدهم شد.

به گزارش فوتبالی، بوژیدار رادوشویچ همچون نیم فصل اول در مقابل سایپا دروازه خود را بسته نگه داشت تا با ثبت یازدهمین کلین‌شیت فصل، لیگ را به پایان برساند. البته او برای ثبت این کلین‌شیت کار زیاد سختی نداشت چرا که مدافعان پرسپولیس اجازه هنرنمایی به مهاجمان سایپا را ندادند و تقریباً هیچ شوتی در چارچوب دروازه پرسپولیس نداشت.

رادوشویچ در لیگ نوزدهم برای نخستین بار تعداد بازی بیشتری نسبت به بیرانوند انجام داد و با پنج کلین‌شیت بیشتر از او به انتهای لیگ برتر رسید. تنها شهرخودرو، نفت مسجدسلیمان، نساجی، ذوب‌آهن و گل‌گهر موفق به گلزنی مقابل این گلر شدند. رادو در آستانه اولین دربی در نیمه نهایی جام حذفی با ثبت یک رکورد و بالاتر از علیرضا بیرانوند آماده رویارویی برابر استقلال خواهد شد.

گلر کروات پرسپولیس شاید ابتدای فصل حتی تصور چنین آماری را تا به انتهای فصل نوزدهم نمی‌کرد، چرا که در روزهای آماده سازی تیم توسط گابریل کالدرون شایعات زیادی حول او مطرح شده بود و حتی تا یک قدمی کنار گذاشته شدن از لیست تیم نیز پیش رفت و ناگهان بازگشت. 

7655